Na obrazovky TV Markíza mieri
svetoznáma šou Jama levova.
Reality šou, aká tu ešte
nebola, odprezentuje príbehy talentovaných, zručných a vynaliezavých
Slovákov a Sloveniek, ktorí sa neboja zariskovať.
Celosvetovo úspešná podnikateľská reality šou Dragons'
Den mieri na obrazovky televízie Markíza pod slovenským názvom Jama
levova. V spolupráci so Slovenskou sporiteľňou ponúkne odvážnym
a ambicióznym podnikateľom, vynálezcom a autorom revolučných myšlienok jedinečnú
šancu získať významnú finančnú investíciu do ich originálnych projektov.
Princíp je veľmi jednoduchý. Podnikatelia predstavia svoj
nápad či existujúci biznis piatim ostrieľaným investorom. Tí sa následne
rozhodnú do tých najlepších produktov alebo služieb zainvestovať svoje
vlastné peniaze a pomôžu talentovaným podnikateľom preraziť.
„Dragons' Den, Shark Tank, Die Höhle der Löwen, Imperiul
Leilor, Den D – to je len niekoľko názvov, pod ktorými je šou Jama levova známa
v zahraničí. Tento výnimočný formát sa dočkal už viac než štyridsiatich
adaptácií a s úspechom sa vysielal v krajinách po celom svete vrátane
USA, Veľkej Británie, Kene, Fínska, Nemecka či všetkých našich susedných štátov.
Som preto veľmi rád, že už túto jeseň sa k nim pridá aj Slovensko
a pevne verím, že sa divákom a diváčkam bude naša verzia šou páčiť,“ povedal Matthias Settele,
generálny riaditeľ skupiny Markíza.
Srdcia divákov a dôveru podnikateľov po celom svete si
táto šou získala svojou jedinečnou energiou, profesionalitou
a pozitívnym dopadom na podnikateľské prostredie v krajine. Počas
dvadsiatich dvoch rokov vysielania bolo na svete preinvestovaných približne
600 miliónov dolárov a z programu vzišlo množstvo úspešných
biznisov.
Teraz tento celosvetovo úspešný formát prichádza
v tom najmodernejšom šate aj na Slovensko! Piatim bohatým a mimoriadne úspešným investorom, ktorí
sa vypracovali od piky, predstavíme originálne podnikateľské nápady
a existujúce firmy, do ktorých sa oplatí investovať nemalé čiastky
výmenou za podiel vo firme. Investori okrem financií ponúkajú aj svoje odborné
rady a sprostredkovanie cenných kontaktov.
Reality šou, aká tu ešte nebola, odprezentuje príbehy
talentovaných, zručných a vynaliezavých Slovákov a Sloveniek,
ktorí sa neboja zariskovať. Svoj priestor dostanú jednotlivci aj firmy so
zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými
nápadmi. Môže ísť o drobné biznisy, rodinné podniky, etablované
značky, ktoré chcú expandovať, aj miliónové startupy so záujmom o silného
partnera. Ani oblasť podnikania nie je nijako ohraničená. Môže ísť o jedinečné
produkty, módu, gastro, ekologické riešenia, projekty s edukatívnym
presahom, služby či technológie a aplikácie.
„Ako najväčšej banke na Slovensku nám záleží na úspešnom
príbehu krajiny. Jeho súčasťou by malo byť zdravé podnikateľské prostredie.
Veríme v budúcnosť podnikania, dobrých nápadov, inovácií, a preto sme radi, že
spolu s TV Markíza prinášame na Slovensko túto skvelú svetovú šou, ktorá
môže prispieť k rozvoju podnikavosti Sloveniek a Slovákov,“ dodala Dáša Juríková,
riaditeľka Brand hubu Slovenskej sporiteľne.
„Pre tento feel-good formát je mimoriadne dôležitá vysoká
kvalita castingu. Záleží nám na čo najväčšom počte investícií, preto hľadáme
nápady a projekty, ktoré našich neúprosných investorov presvedčia, že za
to stoja. Môžu byť z akéhokoľvek odvetvia a v ktoromkoľvek štádiu podnikania, od
roviny prvotnej idey až po fungujúce firmy s existujúcim produktom,“ vysvetľuje Silvia Majeská,
programová riaditeľka skupiny Markíza.
Záujemcovia o účasť v šou sa môžu až do konca
apríla 2023 prihlásiť prostredníctvom dotazníka na adrese https://talent.markiza.sk/jamalevova. Okrem možnosti zinkasovať
finančnú investíciu od niektorého z pätice investorov dostanú vybraní kandidáti
a kandidátky aj jedinečný mediálny priestor v najsledovanejšej
televízii Markíza. Môžu tak osloviť nových klientov a získať tiež
množstvo kontaktov priamo z brandže.
Formát Dragons' Den má pôvod Japonsku, kde ho vyvinula a v roku
2001 prvý raz uviedla na obrazovky tamojšia Nippon TV, celosvetovo
ho distribuuje spoločnosť Sony Pictures Television. Na konte už má viac
než 30 ocenení, napríklad v USA získal štyri roky po sebe prestížnu
cenu Emmy.
Novú šou Jama levova uvedie TV Markíza na svoje obrazovky
už na jeseň 2023.