17. 7. 2010
16. 7. 2010
VÝROKY TÝŽDŇA
"Je potrebné hľadať odpovede na množstvo otázok, napríklad či nebol prezident v deň katastrofy opitý, či nenaliehal na pilota, aby pristál, alebo prečo sa osudný let omeškal o 25 minút. Každopádne však Kaczyński nesie morálnu vinu za to, čo sa stalo, on to celé totiž zorganizoval. Má na rukách krv." Janusz Palikot
„ČT 1 odložila zpravodajské povinnosti na ČT 24 a vesele tak může vysílat jakoukoliv komerci. ČT 2 je pak úplný paskvil. Půl národa se tam podívá na nejkomerčnější fotbal či hokej a pak přepne, neboť pak následuje hudba z respiria pro dva diváky, aby se naplnila kvóta kulturních pořadů. To je koncepce kanálů? Ne, to je jen vytěžování vysílacího času, divák ČT 2 neexistuje, jen divák jednotlivých pořadů. O kanálu ČT 4, kde se za službu veřejnosti hrazenou z poplatků považuje golf a poker, raději nemluvit. Jestli je institut ředitelů kanálů krokem ke skutečné existenci kanálů, to tedy nevím,.Ćeská televize by měla být zrušena". Ladislav Jakl,tajomník prezidenta Ćeskej republiky
„ Prekvapilo nás, že jeden z našich denníkov vo svojom dnešnom vydaní radšej zverejnil nekompletné informácie z minulého týždňa, než by počkal na konečnú verziu finančnej správy. Nie je to fér voči čitateľom, ktorým sa v mene plnenia redakčných termínov dostávajú polovičaté informácie. Naviac celkové náklady na našu kampaň odhadli na 5 mil. eur. Priznávame, naša kampaň bola výrazná, ale žeby bola ešte o štvrtinu nákladnejšia než kampane SDKÚ, SAS, KDH a MOST dohromady? Ak by to nebola informácia v jednom z najčítanejších denníkov na Slovensku, tak by to bolo vtipné.Chápeme, že celkové náklady na kampaň sú pre novinárov aj verejnosť veľmi dôležité, ale ak už chcela redakcia odhadovať koľko nás kampaň stála, mohla ju bez problémov porovnať s kampaňou strany SAS, ktorá podobne ako naša využívala facebook, aktivistov a last minute nákup billboardov. My sme mali naviac televíznu reklamu. Takto by sa dopracovali k číslu okolo 1 milióna eur, čo by bol veľmi presný údaj. Celkové náklady na kampaň SDĽ v parlamentných voľbách 2010 boli totiž 1 039 057,90 eur. “ Marek Blaha ,predseda SDĽ
15. 7. 2010
14. 7. 2010
TOP OF THE POPS
Pozn. Pri reláciách opakujúcich sa každý deň (spravodajstvo, šport, sitcom a pod.) je uvedená relácia s najvyššou hodnotou ratingu za celý týždeň ; © Výskum programu STV
13. 7. 2010
STV NEWS
SLOVAK MEDIA NEWS
12. 7. 2010
STV NEWS
Na Cyrila a Metode mnohý hospodár sa smeje
Jednotka horšie, Dvojka horšie a Trojka oveľa horšie.
JOJ lepšie, JOJ PLUS horšie.
Markíza lepšie, ale stále výrazne pod 30 %. TV DOMA o chĺpok lepšie.
TA 3 lepšie.
Primetimový rozdiel medzi Jednotkou a JOJ veľmi výrazne klesol na 1,43 %
Markíza - 28.76 %
TV DOMA - 2.47 %
Jednotka - 15.37 %
Dvojka - 2.85 %
Trojka - 2.07 %
TV JOJ – 18.65 %
JOJ PLUS- 2.86 %
TA 3 - 2.60 %
ABSOLUT ŠMIHUL
Správy STV Jednotka - 11.07.2010 -158 tisíc divákov,
3,3 % sledovanosť, 11,4 % share