Voyo prekročilo míľnik 400 000
predplatiteľov
Exkluzívny obsah, obľúbené televízne programy v predstihu,
atraktívne športové prenosy naživo aj zo záznamu, či knižnica plná filmov a
seriálov z lokálnej aj svetovej produkcie – to všetko zlákalo na platformu
Voyo na slovenskom a českom trhu dokopy už viac ako 400 000 spokojných
predplatiteľov. Tí v priemere strávia využívaním služby viac ako 12
hodín týždenne. Jeden z najambicióznejších počinov tuzemskej audiovízie má
za cieľ do roku 2026 dosiahnuť na Slovensku a v Česku hranicu milióna
predplatiteľov.
„To, ako rýchlo sa darí dosahovať
naše ambiciózne ciele, dokazuje, že naša cesta k používateľom cez prémiový
lokálny obsah v kombinácii s najpestrejšou ponukou českých a slovenských filmov
či špičkových akvizičných titulov, bola správnou voľbou,“
hovorí Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza a
pokračuje: „Veľká vďaka patrí nielen všetkým, ktorí pracujú na tom, že je
Voyo tým, čím je, ale hlavne našim používateľom. Potvrdzuje sa nám, že ideme
správnou cestou a zároveň je to pre nás záväzok nepoľaviť z náročných kritérií,
ktoré sami sebe nastavujeme.“
Predplatitelia na Voyo najviac
oceňujú možnosť sledovať obsah kedykoľvek a kdekoľvek, úplne bez reklám,
ako aj exkluzívne predpremiéry obľúbených TV programov či prémiový
Voyo obsah. Platforma ponúka množstvo najnovších česko-slovenských
filmov a seriálov. Nechýba ani široká ponuka zahraničných filmov, seriálov a
reality šou s dabingom, a hlavne exkluzívny obsah pod značkou Voyo Originál.
Historicky prvou minisériou z
dielne Voyo Originál bol Prípad Roubal režisérky Terezy Kopáčovej. Ten
získal dve nominácie na Českého leva. Nasledovali ho nemenej úspešné série
Guru, komediálna Národná hádzaná, mimoriadne rezonujúca Iveta,
alebo strhujúci príbeh Dievča menom Jitřní záře.
V budúcom roku ponúkne Voyo, exkluzívne
pod značkou Voyo Originál, napríklad pokračovanie úspešnej minisérie Iveta,
akčný triler Extraktori, či komediálny seriál Sex O'Clock. Ešte
v tomto roku sa môžu predplatitelia tešiť na komediálny seriál Gumy s
Richardom Krajčom a Davidom Švehlíkom v hlavných rolách. Čoskoro sa na
platformu dostane aj jeden z najočakávanejších projektov – miniséria Kráľ
Šumavy: Fantóm temného kraja, ktorú natáča jeden z najúspešnejších českých
režisérov David Ondříček. Ondříčkov predchádzajúci, cenami ovenčený film Zátopek
má Voyo v ponuke od 19. septembra, kedy by manželia Zátopkovci oslávili sté
narodeniny. O týždeň neskôr pribudol napríklad film Posledné preteky.
Ešte tento rok uvedie Voyo populárnu športovú komédiu Vyšehrad: Fylm.
Tento rok Voyo rozšírilo svoje
značky prémiového obsahu, okrem exkluzívnych Voyo Originálov tak
predplatitelia v ponuke platformy nájdu tituly označené ako Voyo Špeciál,
napríklad v podobe úspešného stand-up comedy špeciálu komičky Simony Salátovej
s názvom Simona: Donaha!, či Voyo Film v podobe skvelej komédie Po
čem muži touží 2.
„Voyo chce stáť vedľa tých
najväčších hráčov na trhu ako najsilnejšia lokálna služba, ktorá ponúka
používateľom najviac domácich filmov a seriálov. Je celosvetovým trendom, že si
domácnosti predplácajú viac SVOD služieb. Očakávame, že v roku 2025 to budú v
priemere tri služby a Voyo chce byť jednou z nich,“
uzatvára Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.
Voyo bude aj naďalej prinášať naživo
všetky zápasy domácej futbalovej ligy Fortuna ligy a najatraktívnejšie
stretnutia najvyššej českej futbalovej a hokejovej ligy. Ponuku dopĺňajú galavečery
špičkových MMA organizácií ako UFC a Bellator, priame prenosy
napínavých zápasov z tenisových turnajov ATP Tour 250, či
z najprestížnejšej hokejovej súťaže na svete NHL. Súčasťou
slovenského Voyo sú tiež streamy prémiových športových staníc Nova Sport 1 a
2 s čoraz populárnejšími šípkarskými turnajmi, francúzskou
futbalovou Ligue 1, či s pohárovými súťažami z Veľkej Británie a Nemecka
– FA Cup, Carabao Cup a DFB-Pokal.
V septembri 2022 Voyo potvrdilo
svoje prvenstvo v spontánnej znalosti medzi
streamovacími službami na Slovensku, keď nadviazalo na úspech z mája tohto
roku a opäť tak predstihlo celosvetových gigantov ako Netflix a HBO Max.
Výsledky vychádzajú z kvantitatívneho online prieskumu zameraného na značku
Voyo. Uskutočnila ho nezávislá agentúra 2muse v období od 19.
augusta do 4. septembra 2022 na vzorke 1 000 respondentov vo veku 18-79 rokov,
ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú
konzumentmi online videa.
Voyo je streamovacia služba, ktorú na Slovensku prevádzkuje skupina
Markíza. Koncom roka 2020 prešla kompletným vizuálnym aj obsahovým reštartom.
Odvtedy zaznamenáva výrazný nárast počtu predplatiteľov. Voyo zároveň patrí ku
kľúčovým projektom digitálnej transformácie CME na všetkých trhoch, kde pôsobí.
Okrem obľúbených televíznych programov v predstihu, ponúka používateľom prístup
ku knižnici plnej filmov a seriálov z lokálnej i zahraničnej produkcie,
populárnym športovým prenosom či ďalšiemu prémiovému obsahu. Neustále prináša
nové vylepšenia a funkcionality, pričom každý rok plánuje rozvíjať aj tvorbu
exkluzívnych titulov.