16. 7. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Pán Róbert Fico, podpredseda NR SR. Blahoželám Ti k zvoleniu do funkcie podpredsedu Národnej rady Slovenskej republiky, v ktorej máš česť byť Sulíkovým pomocníkom s podporou Dzurindovcov a spol. Rozmýšľaj, ako si sa správal ku koaličným partnerom a prečo si zostal sám. So súdružským pozdravom Mečiar ". Vladimír Mečiar

"Je potrebné hľadať odpovede na množstvo otázok, napríklad či nebol prezident v deň katastrofy opitý, či nenaliehal na pilota, aby pristál, alebo prečo sa osudný let omeškal o 25 minút. Každopádne však Kaczyński nesie morálnu vinu za to, čo sa stalo, on to celé totiž zorganizoval. Má na rukách krv." Janusz Palikot

„ČT 1 odložila zpravodajské povinnosti na ČT 24 a vesele tak může vysílat jakoukoliv komerci. ČT 2 je pak úplný paskvil. Půl národa se tam podívá na nejkomerčnější fotbal či hokej a pak přepne, neboť pak následuje hudba z respiria pro dva diváky, aby se naplnila kvóta kulturních pořadů. To je koncepce kanálů? Ne, to je jen vytěžování vysílacího času, divák ČT 2 neexistuje, jen divák jednotlivých pořadů. O kanálu ČT 4, kde se za službu veřejnosti hrazenou z poplatků považuje golf a poker, raději nemluvit. Jestli je institut ředitelů kanálů krokem ke skutečné existenci kanálů, to tedy nevím,.Ćeská televize by měla být zrušena". Ladislav Jakl,tajomník prezidenta Ćeskej republiky

„ Prekvapilo nás, že jeden z našich denníkov vo svojom dnešnom vydaní radšej zverejnil nekompletné informácie z minulého týždňa, než by počkal na konečnú verziu finančnej správy. Nie je to fér voči čitateľom, ktorým sa v mene plnenia redakčných termínov dostávajú polovičaté informácie. Naviac celkové náklady na našu kampaň odhadli na 5 mil. eur. Priznávame, naša kampaň bola výrazná, ale žeby bola ešte o štvrtinu nákladnejšia než kampane SDKÚ, SAS, KDH a MOST dohromady? Ak by to nebola informácia v jednom z najčítanejších denníkov na Slovensku, tak by to bolo vtipné.Chápeme, že celkové náklady na kampaň sú pre novinárov aj verejnosť veľmi dôležité, ale ak už chcela redakcia odhadovať koľko nás kampaň stála, mohla ju bez problémov porovnať s kampaňou strany SAS, ktorá podobne ako naša využívala facebook, aktivistov a last minute nákup billboardov. My sme mali naviac televíznu reklamu. Takto by sa dopracovali k číslu okolo 1 milióna eur, čo by bol veľmi presný údaj. Celkové náklady na kampaň SDĽ v parlamentných voľbách 2010 boli totiž 1 039 057,90 eur. “ Marek Blaha ,predseda SDĽ