8. 8. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA


„A co čekáte od Habery? Vždyť je to muzikant! Je to primitivní člověk, který na sebe chce nějak upoutat pozornost. A protože už mu dochází motivace a stárne, dělá se zajímavým. Ujel mu rychlík. Zemanova popularita stoupá. Habera je prostě hloupý člověk. Akademik by taková slova samozřejmě nikdy neřekl. Tohle je hlupák, už mu došel dech.“
František Ringo Čech

Pisu vam jako reakci na vas nesmyslny clanek o Michaele Gasparovicove, slovenske modlelce co dnes vysel na vasem portal extra.cz
Oznamuji Vam jako jeji manazer a pritel, mimochodem chodime spolu vic nez 3 roky, ze podam na vas zalobu za pomlouvani a take na ochranu osobnosti. Ty vase vyslovene pomluvy a nepravdy co tam pisete ze je zlatokopka a anorexicka bereme jako urazku a pomluvy.
Celo vec jsem konzultoval s mym pravnikem.
Bud date prostor na vasem portal l. M.Gasparovicove a date clanek ktery bude pravdivy nebo vaz zazalujeme
Cekam na vase vyjadreni.

s pozdravem
xxxxxx

-------
Pane xxxxxx,

my píšeme, že propaguje anorexii, že je to zlatokopka to podle mě zjistíte až časem.. Buď jak buď, nelíbí se mi ultimativní tón vašeho mailu, patrně si neuvědomujete, že podobnou korespondenci vedu velice často.

Vidíme se u soudu, pěkný den,

Pavel Novotný
šéfredaktor
eXtra.cz

-------

zdravim Vas

Myslel jsem ze se nejak domluvime, muj mail nebyl ultimativny ale kdyz pisete vyslovene ze je zlatokopka tak to vubec neni Pravda a je to urazlive. urcite znam mou pritelkiny jaka je.
Soud jsem bral jako posledni moznost. doufal jsem ze se domluvime a kdyby ste ji dal prostor tak vas to nejako moc neomezi a nic vas to nestoji.. a vyhneme se zbytecnymi vydavkum obe strany co vy na to?
volal jsem vam ale nejak nezvedate.

hezky den
xxxxxx

--------

Pane,

přestaňte mne prosím obtěžovat a zažalujte nás. Nezlobte se, ale nemám na tohle čas. Oba víme, že náč článek je nežalovatelný, a že jediným cílem vašich mailů je korekce článku původního a další, pozitivní články o vaší milé na našem webu.

Příště až si budete někde stěžovat, tak:

1, nevyhrožujte, tady nejste na Slovensku
2, nepřiznávejte hned, že jste její partner, vypadáte pak legračně
3, nelžete, že jste se radil s právníkem, poznám mail po poradě s právníkem, tento dopis jste psal tak max po poradě se starou
4, nevypisujte dalším kolegům šéfredaktora, máme moc práce.

Laskavě buďte vděčný, že jsme o té vaší směšné prsatici se zfušovaným obličejem vůbec napsali a přestaňte mne otravovat, uvědomte si, že zastupujete monstrum, které nemá šanci být bráno vážně a v osobní rovině bych vám poradil, abyste si jí nebral, protože vás přivede do neštěstí.

Tím považuji naší korespondenci za ukončenou, přeji hodně štěstí a vidíme se před tribunálem