18. 2. 2005

Nediskutujte s anonymom

Nediskutujte s anonymom Ake ponaučenie z toho plynie ? Nediskutujte s anonynom, je to nedôstojné a nestojí to za to. www.stv.sk : Peter 1 16.2.2005 12:26 pm Pan Korda, dakujem za odpoved. No mozem napisat aj miesta a casy, kde som Vas v poslednej dobe videl pod vplyvom alkoholu a uz ste posobili na obrazovke verejnopravnej televizie. Myslite si, ze ziskat naspat vodicsky preukaz po 0,9 promile po 3 mesiacoch je fairove ? A myslite si, ze Vam pomohli v tej dobe caste telefonaty panovi Piptovi ? Lebo co poznam ludi, alebo co som cital o ludoch, ktori nemaju ani kontakty ani peniaze, tak tym vsetkym, ktorym bol zadrzany VP za obdobny priestupok, bol zadrzany na minimalne rok. A preco ste nekomentovali ostatne otazky, ako je mozne, ze sa na verejnych priestranstvach a podnikoch ukazuje casto pod vplyvom alkoholu ? Lebo to je tiez dost zavazne obvinenie ... A VY ste napisali len to, co uz bolo verejne zname... Dakujem za dokoncenie odpovede na predchadzajuci resp. tento list. Odpovede z obrazovky 16.2.2005 11:11 am PRE PETER 1: Odpoveď od pána E. Kordu: Áno, je to pravda. Asi pred 5 rokmi mi odobrali vodičský preukaz za to, že mi pri dychovej skúške namerali 0,9 promile alkoholu. Polícia mi odobrala na pol roka vodičský preukaz a po uplynutí 3 mesiacov a zaplatení pokuty 5 tisíc korún mi ho vrátila. Nikdy som sa tým netajil, dokonca som o korektnom, ale prísnom postupe policajtov napísal článok do týždenníka Domino Fórum, kde som celý prípad popísal. Ako vodič si uvedomujem, čo som spravil a vyvodil som z toho pre seba ponaučenie. K ostatným „postrehom“ diváka sa nemienim vyjadrovať. Eugen Korda Peter 1 15.2.2005 5:34 pm Dobry den, rad by som sa spytal, ako moze relaciu Reporteri, ktora ma dohliadat na moralku a zakony, moderovat pan Korda, clovek, ktory mal v minulosti zadrzany vodicsky preukaz, lebo mu v krvi namerali 1 promile alkoholu v krvi. Lebo povazujem za velmi nezodpovedne sadnut si v takom stave za volant a ohrozit zivoty ludi. Nie je take spravanie v minulosti v rozpore s posobenim na obrazovke vo vysielani verejnopravnej televizie ? Dakujem ... pytal som sa vcera a ste mi neodpovedali ...

P.S. Viem, o čom hovorím- Nediskutujte s anonynom !