8. 6. 2005
Zvolebnieva sa
Zvolebnieva sa
Zvolebnieva sa.
TV JOJ má zatiaľ nejasné vlastnícke smerovanie.
TV Markíza sa obáva o predĺženie licencie a vysielanie a TA 3 nezasahuje rozhodujúci počet voličov.
Pri súčasnom stave spravodajstva TV Markíza a sporu Pavla Ruska a strany ANO s KDH, si treba položiť základnú otázku.
Je Slovenská televízia, ktorá by mala zo zákona poskytovať z diania v Slovenskej republike i v zahraničí nestranné, overené, neskreslené, aktuálne, zrozumiteľné a vo svojom celku vyvážené a pluralitné informácie pre slobodné utváranie názorov, tou správnou zárukou neutrality a či je na to ľudsky a charakterovo pripravená.
Odpoveď je - neviem, či to dokáže zaručiť.
100 dní na zmenu je pre Eduarda Žitňanského , v súčasnej situácii, žalostne málo.
Ján Greššo , člen rady STV je kandidátom SDKÚ na predsedu Nitrianskeho samosprávneho kraja a člen manažmentu STV Branislav Zahradník je takisto potencionálnym kandidátom SDKÚ na post predsedu Bratislavského samosprávneho kraja .
Občiansko demokratická mládež, ako pionierska politická odnož Demokratickej strany a Kresťansko-demokratického hnutia vyrába manipulatívnu petíciu Verejnosť za súčasnú STV .
Ak je to normálne, prosím, vyveďte ma z omylu.
Priame konzultácie predsedu NR SR Pavla Hrušovského a generálneho riaditeľa STV Richarda Rybníčka o programe STV, pričasté R- ká* vo vysielaní spravodajstva STV nie sú zárukou toho, že v STV pred voľbami nedôjde k nežiadúcim javom.
Takisto svojrázna predstava Richarda Rybníčka o slobode vyjadrovania sa je nebezpečným signálom. Označovanie nepriateľov v relácii Odpovede z obrazovky môže začať dostávať chcene- nechcený politický podtón. Obracanie sa Richarda Rybníčka na " obyčajných ľudí" začína byť predzvesťou populistickej politicko- osobnostnej a manipulatívnej smršte, ktorá sa môže preniesť, vďaka politickej a ľudskej nevyzretosti manažmentu, aj do spravodajstva STV.
Žiaľ, kontinuálnym.
Ak to vyhovuje koaličným partnerom- je to ich vec.
Divák by to tolerovať nemal.
Cena za Superstar môže byť pe diváka a potencionálnerho voliča privysoká.
Ozaj- viete , čo bolo druhotným dôvodom pritiahnúť pred obrazovky STV prvovoličov ?
Viete, akými sekundárnymi dátami pre politický marketing disponujú televízie z peoplemetrového prieskumu ?
Škoda.
* Na príkaz riaditeľa- povinná jazda
Na ilustráciu :
Hrušovský: Ale prosím ťa, každý deň sa na nás... spŕška nadávok, neprávd, poloprávd, na KDH. Pusti si každý večer televíziu Markíza!
Rusko: Však tam choďte, však ich blokujete už rok a pol.
Hrušovský: Máme na to vážny dôvod.
Rusko: My do televízie, ktorá je pod KDH, chodíme, komunikujeme.
Hrušovský: Pani redaktorka, odmietam. Toto mi nedá, aby tu niekto nálepkoval STV, že je to televízia KDH.
Rusko: Je pod vplyvom KDH.
Hrušovský: Pod akým vplyvom? Ešte raz, toto si vyprosím, pod akým vplyvom? Akého pána Rybníčka, čo má Rybníček s KDH! Ty máš s televíziou Markíza, nie my s Rybníčkom!
Moderátorka sa snaží diskutérov prerušiť.
Rusko: Rozčuľuje sa pán predseda.
Hrušovský: Ja sa vôbec nerozčuľujem.
Z relácie V politike , TA 3, 5. júna