Generálny riaditeľ STV Richard Rybníček vo "svojom "PROJEKTE KONCEPCIE RIADENIA STV, okrem iného tvrdí, že chce posilniť komerčnú a komunikatívnu programovú zložku Slovenskej televízie, aby nezaťažovala ostatné zložky programu, aby tak prostredníctvom zvýšenej sledovanosti došlo k oveľa lepšiemu využitiu verejnoprávnej zložky programu. Verejnoprávna televízia plní aj poslanie spolutvorcu a šíriteľa historickej, duchovnej a kultúrnej identity spoločnosti, ktorej je neoddeliteľnou súčasťou. Je pravdepodobné, že komerčná zložka už nezaťažuje ostatné zložky, lebo ich úplne pohltila. Spoločnosť T-Mobile Slovensko, a.s. sa stal partnerom STV v druhom ročníku súťaže „Slovensko hľadá SuperStar 2“. Nikto, okrem úzkeho vedenia, nevie za akých podmienok. Dokonca aj predseda predstavenstva Slovak Telecomu a člen predstavenstva T- Mobile na priamu otázku odpovie, že sa takými drobnosťami nezaoberá. Zmluva by však mohla zaujímať aj Radu STV, pretože je možne, že T- Mobile môže mať priamy vplyv na čast programmingu STV. Po kúpe Bleskoviek existujú náznaky, že by T- Mobile mohol spolupraovať na relácii Blesk, aj keď by som sa mu divil. Ďalšou zaujúmavosťou je, že istý server musel " po telefonáte " stiahnúť článok, ktorý hovoril o tom, že T-Mobile bude mať v STV vlastnú reláciu, formou podpory relácie XXL Hitparáda. Zdá sa, že programming STV dnes riadia nie diváci, ale priamo reklamné a mediálne agentúry. Je dobré, keď sa predáva reklamný čas ,ale je zle, keď televízia sa vzdáva svojho rzhodovacieho práva programe. Čakám, kedy v rámci projekt Richarda Rybníčka "Zbrane za potraviny" kúpi Správy STV Orange Slovensko. Aby bolo všetko vyvážene bezkauzálne.