18. 11. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
Zadarilo sa !
"Naši o ktorých hovorí v nahrávke poslankyňa Iveta Henzélyová, môžu byť aj jej rodičia." Ľubomír Lintner. P.S. Nahrávka : Rusko : "A to normálne chodili, naši prišli za tebou a ponúkali peniaze?" Henzélyová: "Nie naši, to by bolo príliš okaté. To cez našich dakto prišiel.Ponúkali, šak som ti to sama povedala. Keď boli za mnou pred tou septembrovou schôdzou, á že mi urobia dom a že mi sľubovali hory doly. Naozaj, boli za mnou. A vtedy som zostala pri tebe, proste som si nevedela predstaviť, že to urobím." "Moje piesne tak povediac slúžia na výchovu mladých ludí .Vyzerá to, akoby som mala medzi nohami baranicu." Ramada -Big Brother súboj – Late Night TV Markíza
P.S. Obávam sa najhoršieho- Ramada začala externe študovať na vysokej škole masmediálnu komunikáciu a reklamu.
Ramada - Ramadan
Aj ked ramadan ja tebe rada
dam v posteli, na plazi, alah ma nestrazi
Aj ked ramadan ja tebe rada dam
v posteli, na plazi, alah ma nestrazi
kto sa mi odvazi
Hore bez a dolu nic
ty sa snazit nemusis
nemienim hrat princeznu
co do pekla nevezmu
Aj ked ramadan ja tebe rada dam
v posteli, na plazi, alah ma nestrazi
Aj ked ramadan ja tebe rada dam
v posteli, na plazi, alah ma nestrazi
kto sa mi odvazi
Hore bez a dolu len prekvapko
na kazdy den som princezna
aku chces
a tu v rozpravkach nenajdes

„Treba odhaliť tých, ktorí zneužívajú systém slobodného podnikania na to, aby sa na úkor všetkých obohacovali.“ „Ropné giganty vyvádzajú ako banditi, kým priemerná americká rodina umiera pod ťarchou cien benzínu a čochvíľa rekordnými cenami vykurovacích olejov.“ To nie je Fico, ale Americký senát "Dnes má vyholenú hlavu kde - kto." Hovorkyňa Krajského riaditeľstva Policajného zboru SR v Trnave Martina Kredatusová

"Občania sú po novembri nespokojní, lebo si nezvykli na to, že už nestačí iba kradnúť ako za socializmu"

Roman Vavrík,SDKÚ, ktorý tým prispieva predvolebným preferenciám strany. Ponovembrový vývoj mu vyhovuje, lebo, ako sa v Bratislave hovorí, stačí iba kradnúť ako on...

"Ak člen skupiny, ktorá svojím výzorom vykazuje príslušnosť k hnutiu skinheads, spácha násilný trestný čin, bude stíhaný nielen za tento násilný trestný čin, ale aj za trestný čin podľa spomínaného paragrafu."

Výklad paragrafu 260 Trestného zákona Vladimírom Palkom a generálnym prokurátorom Dobroslavom Trnkom

" Koaličná rada by sa skôr ako mojim prípadom mala zaoberať členmi vládnej koalície, ktorí vypijú za deň dve fľaše vína, čo ja vypijem za pol roka."

Ján Cuper

"Zvykom mienkotvorných novinárov je kopnúť si do SDKÚ."

Ivan Mikloš vo svojom prejave na sneme SDKÚ.

"Dzurinda je vizionársky génius.Keby existovala svetová sieň slávy pre politikov, v kategórii diplomacia by bol Eduard Kukan už dávno jej členom". Ivana Mikloša by v sieni slávy ešte nemohol byť pre vek, ale jeho meno je v európskych finančných médiách asi skloňovanejšie ako meno šéfa Európskej centrálnej banky Jean-Clauda Tricheta a vo svete ho predbehne hádam iba šéf americkej centrálnej banky Alan Greenspan".

Europoslanec Peter Šťastný