23. 12. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Bush mi nevadí, ale neznesiem jeho správanie. Inými slovami, som proti klamstvu, chamtivosti, krutosti, rasizmu, imperializmu, náboženskému fundamentalizmu, velezrade a zjavne neobmedzenému pokrytectvu Busha a jeho vlády ." Viggo Mortensen

"Toto je Veľký brat v amoku. "

Demokratický senátor Edward Kennedy o tajnom výnose prezidenta George W. Busha na odpočúvanie osôb v USA aj bez súdneho príkazu .

"Sú to biele goliere alebo zločinci? Bol by som veľmi opatrný pri týchto vyjadrenia, lebo majú aj veľmi dobrých právnikov. Ja nie som ani konateľ, ani bábka finančných skupín. Mne povedali, že je to pre nich veľmi zaujímavý beh na dlhé trate. Dávajú si to do reťazca, majú lekárne, budú mať distribučné firmy, chcú mať poisťovne, budú mať nemocnice, vytvoria efektívnejší systém ako ten mestský či verejnoprávny." Minister zdravotníctva Rudolf Zajac o Pente

"On nemusí vedieť nič o prenosoch elektriny, dôležité je, že bude kopírovať záujmy ministerstva. Nie som v nijakej strane, tak aké politické nominácie môžem mať ?"

Minister hospodárstva Jirko Malchárek o členovi Dozornej rady Slovenskej elektrizačnej prenosovej sústavy Petrovi Popelkovi.

" Rada nemá právo žiadať bližšie informácie a"podľa zákona som predložil, čo som ma .Je to jasné, ani si neviete predstaviť, aké je to jasné. "

Richard Rybníček o pláne výroby na rok 2006, podľa ktorého by mala Slovenská televízia vyrobiť viac ako 47 hodín pôvodných dramatických programov, kým tento rok vyrobila asi len 16 hodín a mala vyrobiť tiež vyše 40.

"Reforma pána Rybníčka patrí medzi najúspešnejšie reformy verejnoprávnych televízií."

Marius Dragomir, hlavný autor monitorovacej správy Televízie v Európe . Open Society Institute, MEMO 98