31. 3. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Som hlboko šokovaný, že Francúz hovoril na Rade po anglicky.Francúzska delegácia a ja sme odišli, pretože sa to nedalo počúvať. Nechceme, aby svet zajtra zostal pri jednom jazyku a jednej kultúre." Francúzsky prezident Jacques Chirac po tom ako odišiel z rokovania summitu Európskej únie, pretože ho vraj šokoval francúzsky šéf európskej federácie zamestnávateľov, ktorý pred najvyššími lídrami štátov EÚ prehovoril po anglicky.
"Nie sú žiadne nové správy, kým vy novinári po nás chcete, aby sme vyhlásili vojnu Francúzsku. " Taliansky premiér Silvio Berlusconi
24.3.
98 846 SMS „Neočakávame, že by hlasovanie dlhodobo klesalo a taktiež neočakávame, že by počet esemesiek klesol pod 100-tisíc hlasov za jeden finálový večer." "Čakali sme, že sa môže niečo takéto stať. Nie je to pre nás sklamanie, pretože ak si pozrieme aj minuloročné finálové hlasy, bol tam ten trend. Na začiatku nárast, potom to kleslo a počas finálového večera esemes hlasy vzrástli,.“ PR manažér SuperStar Peter Kavecký.
"Bol som obvinený, že som povedal, že čínsky komunisti jedli deti. Ak si však prečítate Čiernu knihu komunizmu, zistíte, že v Maovej Číne deti nejedli, ale ich varili na zúrodnenie polí." Taliansky premiér Silvio Berlusconi
"Slovenská televízia nie je zberný tábor ani sociálny ústav pre moderátorov,ktorých Markíza nepotrebuje, alebo ktorí nesedia ich novým majiteľom.Samozrejme, že nemôžeme paušálne odmietnuť všetkých, ktorých Markíza vyhodí,ale pokiaľ sa v budúcnosti k spolupráci s niektorými z nich odhodláme, budúhrať rolu predovšetkým profesné kvality a skúsenosti." Branislav Zahradník
„V legislatívnych podmienkach obmedzenia komerčných prvkov v prípade verejnoprávneho vysielateľa nie je ekonomicky reálne pokryť náklady na produkciu seriálu komerčnými výnosmi.„Keďže nášmu manažmentu končí tento rok funkčné obdobie, nepredpokladám, že za našej "éry" by STV vyrábala nový seriál. Budúci manažment môže nastaviť priority tak, že bez ohľadu na finančné možnosti bude televízia produkovať veľké objemy novej pôvodnej slovenskej tvorby a pustí sa aj do "stratového" projektu.“
Branislav Zahradník.
"To máme ešte ísť postaviť stan do Minska, a budete potom spokojní? " Predseda Smeru Robert Fico
"Tri mesiace pred voľbami sa neštrajkuje" Premiér Mikuláš Dzurinda
"Mladí ľudia sa ma pýtajú, čo by mali robiť v prípade, keď ich nútia k sexu? Vtedy im odporučím orálny sex. Je omnoho bezpečnejší než vaginálny aj análny a v situácii, keď už sa neviete sexuálnemu aktu vyhnúť, je najlepšie skúsiť túto alternatívu."
Sharon Stone na španielskej premiére Základného inštinktu 2.
„Strana SMER – sociálna demokracia by preto nebola prekvapená, keby ju SDKÚ obvinila aj z dnešného zatmenia slnka. „
Silvia Glendová hovorkyňa strany SMER – sociálna demokracia
"Viem jednoznačne, že som ani raz neporušil zákon ani vládne uznesenie. Neexistuje jediný dôvod, na základe ktorého by ma bolo treba odvolať.Mám teraz malú peňaženku pri sebe na päť miliónov, ale určite pokutu nedostaneme."

"Myslíte tú pani, ktorá ma v piatok minulý týždeň vybozkávala pri stretnutí? Ja som si myslel, že 1. apríl je až v sobotu, ale vidím, že v niektorých stranách je skôr,"
O Beáte Brestenskej
Bývalý minister kultúry František Tóth
"Našimi hlavnými maskotmi sú terajší členovia vládnej koalície. To sú maskoty, ktoré nám robia najlepšiu reklamu a dvíhajú nám percentá aj bez toho, aby sme niečo robili. Takže tí nám stačia."
Ján Slota