18. 1. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Hovorili sme o možnosti pozvať ďalšieho ministra a podpísať ekonomickú dohodu. Hovorili sme o tom, ako obnoviť vzájomné vzťahy, ktoré zničila predošlá vláda, ktorá mala proamerické postoje. Zničilo to dobré vzťahy, ktoré sme mali so Slovákmi. Je čas na obnovu týchto vzťahov bez americkej vlády.Existuje aj Bushov plán, ktorý chce eliminovať kubánsku revolúciu, a urobiť z nás svoju neokolóniu. Z tohto dôvodu musíme byť pripravení na týchto ľudí, ktorí sú veľmi blízki Američanom. Tá pani Ivana Kullová nebola na Kube ako turistka, ale išla pomáhať Američanom pracovať na rozbíjaní kubánskej revolúcie. Preto sme ju vyhostili a podobný osud čaká všetkých, ktorí k nám budú cestovať za americké peniaze." David Paulovich Escalon, kubánsky veľvyslanec

„Milujem svojho boha, moju najvyššiu silu, ale ten je môj a len môj. Som študent svetového náboženstva. Bol som vychovaný v baptistickej domácnosti, chodil som do katolíckej školy, ale myšlienky Biblie sú na 98 percent rovnaké ako myšlienky scientológie, na 98 percent rovnaké ako myšlienky hinduizmu či budhizmu. Keď tak sedím a rozprávam sa s Tomom, cítim, že je to najúžasnejšia duša, akú som kedy stretol. Niekto, kto je odhodlaný zlepšiť svet. Ako by som mohol odsudzovať niekoho za to, v čo verí. A verím skutočne, že sa Boh narodil tehotnej panne?“ Will Smith

" Ak gréckokatolíci môžu mať dvoch biskupov a dve diecézy, ak Ukrajinci – pravoslávni majú dvoch biskupov a aj ostatné cirkvi majú vlastných biskupov, nerozumiem, prečo práve Maďari na Slovensku a maďarskí katolíci, ktorých je približne 400 000 by to nemohli mať.Potrebujú Slováci svojho biskupa? Prečo? Načo? Načo sa chcú Slováci rozprávať po slovensky, keď je angličtina a nemčina a s nimi sa dohovoríte omnoho efektívnejšie na väčšej časti sveta než so slovenčinou. Pre každého je dôležitá identita. Sila Európy je v identite, v rôznych identitách, v akceptovaní rôznych identít." Pál Csáky

„Pár kúskov by som si aj pozrel. Sú tam nejaké veci, na ktoré som zvedavý. Ale, žiaľ, hrám tam." Johnny Depp na otázku od francúzskeho časopisu Studio : Pôjdete sa na Sweeneyho Todda pozrieť do kina?

"Nie je nám známe, kto by uvalil sankcie za odborné rozhodnutie a za odborné vydanie pokynu na odvrátenie katastrofy. Zabránili sme nešťastiu. " Želmíra Rácová hovorkyňa spoločnosti HB Rea­vis

" Toto bol hlavný cieľ prečo ministerstvo aj finančne aj nejakou informačnou bázou do tejto relácie išlo a spolupracovalo na jej tvorbe, pretože ako ústredný orgán štátnej správy má povinnosť informovať ak hrozí, alebo sa vyskytne nejaká mimoriadna situácia z hľadiska životného prostredia a hovorím, toto bolo pre nás rozhodujúce. Takisto je pre nás rozhodujúce to, že rada skonštatovala prvýkrát, že relácia bola objektívna, to sme registrovali a aj vtedy a aj dnes skonštatovala, že informačne splnila svoj účel. To sú pre nás zásadné veci, ďalej to myslím si, že nemá zmysel komentovať. " Peter Višváder, hovorca ministerstva životného prostredia

"Každého, kto príde na Kubu presadzovať americké záujmy, vyhostíme, bez ohľadu na to, či sa to bude pánovi Kubišovi páčiť alebo nie. Kubánci si považujú za vlasteneckú povinnosť zúčastniť sa na voľbách ako dôkaz, že podporujú svoj systém. Je to také potvrdenie súhlasu so socializmom." David Paulovich ,veľvyslanec Kubánskej republiky v SR

" Malo by existovať niečo, čo by vám dávalo osvedčenie o tom, že ste novinári.“ Vladimír Mečiar

" Aké budú ďalšie pomery v SPF? Určite budú zodpovedať volebným výsledkom z roku 2006. Pretože snáď sa tu nebudeme teraz baviť, že čo - teraz tam máme dať ľudí z SDKÚ alebo SMK? Takto to nefunguje. To je tak, ako sa ma niekto pýtal, či som dal ihrisko - teda, sme rozhodli o dotácii 1,2 milióna korún do Topoľčian, kde som sa narodil. No a prečo by som nemal dať? A just. Šak je to mesto, kde som sa narodil, tak prečo by som nemal dať. Je to také ťažko pochopiteľné, že sa takéto rozhodnutie prijímajú ? "

Robert Fico

" Tá moja zabíjačka ešte nebola. Ale sviňa sa teší, vlastne už dve svine sa tešia.“ Vladimír Mečiar

" S počudovaním sme prijali informácie uverejnené v dnešnom vydaní denníka Pravda, podľa ktorých Ministerstvo obrany SR vedené nominantom strany Smer Františkom Kašickým vyčlenilo sumu 400 mil. Sk ročne na odhrabávanie snehu a obíjanie cencúľov. Túto zákazku zamýšľa navyše prideliť pravdepodobne vopred vybranej firme, keďže podmienky výberového konania sú tak diskriminačné, že ich splní málokto. Bezpečnostná previerka a certifikát kvality pre odhŕňačov snehu sú naozaj neuveriteľnými absurditami. Jediným logickým vysvetlením konania pána ministra Kašického by bolo, ak by mal tajné informácie o príchode novej doby ľadovej." SDKÚ-DS

" Fascinuje ma, ako absolvent slovenčiny a dejepisu, ktorý robil upútavkára, môže režírovať SuperStar. Videl som tam toľko chýb, až som sa chytal za hlavu. Žiadna strihová koncepcia, všetko na náhodu. Generácia Rybníčka začala dávať možnosti nesprávnym ľuďom. Ako môže prísť niekto do STV z Markízy, tam sa podpísať na jej neúspechu a odpochodovať do JOJ a tváriť sa, že ju spasí? " Roman Petrenko