1. 10. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Pred dvoma týždňami kolegovi vyhorelo auto. Teraz som bol napadnutý ja cez agentúru, ktorá spolupracovala s Tiposom aj v minulosti. To nie je náhoda, že to teraz niekto vytiahol. Kauza súvisí so sporom. Niekomu strašne vadí, že nechcem poslať dve miliardy na Cyprus.“ Stanislav Žiačik

„Podpredsedníčka kritizovala hlavu, pričom bola dlhé roky krkom, ktorý využíval túto situáciu, robil nátlak na predsedu a presadil si dosť svojich predstáv v politike SNS. Z uznesenia predsedníctva mala tieto voľby na starosti a vieme, že dopadli fiaskom. Takéto piruety sme už v strane mali a tiež zhadzovanie zodpovednosti. Ak niekto zdvihne vlajku pravdy, mal by sa predovšetkým pozerať do vlastného zrkadla,.„Ako dlhoročný člen strany si pamätám, že práve pri jej mene a tajných voľbách sa strana dostala do prekérnej situácie, keď dvakrát boli potvrdené sfalšované voľby. Bolo to v Rimavskej Sobote a Starej Lesnej. Práve preto bola prijatá aklamačná voľba. Teraz, keď sa chceme uchádzať o dôveru verejnosti, nemali by sme sa sami báť verejných vystúpení a verejne prejaviť svoju vôľu. Ján Slota je stabilizujúcim prvkom v tejto strane a dokáže viac ľudí spojiť, kým pani podpredsedníčka má veľa energie a možno aj nápadov ako veci riešiť, ale často sú neefektívne. Na najvyššom poste sa vyžaduje manažérsky prístup a dobrá komunikácia s ľuďmi. „ Rafael Rafaj

"V skratke povedané, pán Sulík vrátil pani Radičovej ten balónik, ktorý mu dala v čase volebnej noci." Robert Fico

"Zostanem v strane, pretože strana nie je sprivatizovateľná, A čo ja viem, či spadne meteorit? Môžem teraz všetko vylúčiť? Ja len vylučujem, že budem niekedy prikrývať tie špinavosti. To vylučujem stopercentne.Takéto obchody boli s Ikrényim, Petkom. Veľmi ma zamrzelo, že prvým podpredsedom sa stal Danko, ktorý podvádzal pri okresnej konferencii .To nie je slobodné rozhodovanie. To nie je národná strana v pravom slova zmysle. Budem na čele názorovej platformy, ktorá bude presadzovať demokratizáciu a obrodu SNS. Urobím všetko preto. Zostávam poslankyňou SNS. Zostávam v poslaneckom klube. Stále si myslím, že je ešte šanca niečo s SNS urobiť. Ja mám čas štyri roky.“ Anna Belousovová

"STV je pacient v kóme, ktorého udržujeme pri živote len pomocou veľmi drahých liekov. Som kresťan katolík, ale v tomto prípade by som súhlasil s eutanáziou. “ Tomáš Galbavý