26. 11. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Situácia v Matici je dobrá. Tá finančná nie je nejaká vynikajúca, ale taká, aká má byť. K národnému pokladu sa vyjadrí správna rada Matice. Jediné, čo sa stalo... vypadli a vypadávajú výnosy, ale nie je ohrozená istina. Medializácia mala za cieľ zasahovať do vnútorných pomerov v Matici a dirigovať ich zvonka." Jozef Markuš

" Ja sám mám tisíc eur v tom podielovom družstve. Budeme to riešiť. Prijali sme vyhlásenie, v ktorom konštatujeme, čo sa stalo a v čom je Matica zaangažovaná v tomto družstve. Lebo Matica zaangažovaná až tak nie je. Sú zaangažované nematičné subjekty, ktoré ale žiaľ majú v názve Matica. Napríklad Nadácia Matice slovenskej nemá s Maticou nič, akurát bývalý predseda je šéfom správnej rady nadácie, ja ním nebudem. Markuš tam bude do roku 2015, tak je to tam zvolené a zrejme urobí všetko preto, aby sa vyriešili problémy, ktoré tam sú. No pravdaže aj my mu budeme pomáhať, budeme sa snažiť minimalizovať straty, ktoré by mohli vzniknúť. Opakujem, ani nie tak na matičnom majetku, ako skôr na peniazoch, ktoré kedysi patrili Matici. „ Marián Tkáč

"Je to predovšetkým právnický problém, čiže budeme to riešiť s právnikmi. Trošku je to ale neadekvátne, že ja ako osoba to mám riešiť, lebo ten problém je skutočne medzi dvoma právnickými subjektmi, kde je môj osobný podiel vplyvu pomerne malý. Ja ako člen predstavenstva podielového družstva mám jeden hlas zo siedmich. Ale zas, čo mám navyše, že mám istý vplyv, isté možnosti hovoriť s vplyvnými ľuďmi a napomôcť tej veci. Takže všetkými metódami, ktorých sme napočítali už asi desať, všetkými metódami budeme pracovať a odhady sú, že sa to podarí, že peniaze podielového družstva, peniaze vkladateľov, nie sú stratené.“ Jozef Markuš

"Problém je v tom, že nemáme riešenie pre Slovenskú televíziu. Neviem ponúknuť iné riešenie v situácii, keď zodpovední členovia z STV odchádzajú, ale riaditeľ Nižňanský tam sedí ďalej. Keď som ho vyzval, aby abdikoval, odkázal, že takú radosť nám neurobí.“ Pavol Abrhan

"Keď toto je demokracia, tak hádam aj Stalin mal svoju demokraciu aj Husák a všetci ostatní. Aj ten fúzkatý človek v ríšskom sneme .A toto tu je to isté. Len nie čiernobiele, ale bieločierne . Mám pochybnosti, či nie je Maďar, keďže priezvisko má maďarské ako pán policajný prezident , ktorý má síce slovenské priezvisko, ale je Maďar ako repa. Ešte zlikvidujú predsedu Najvyššieho súdu Harabina a kruh sa uzavrie. A potom Slováci môžu emigrovať do Antarktídy. Dobrotivý ujo Chmel, ktorý sa chodí vyspať do NR SR, tam sladko chrápe a je to až závideniahodné. Jeho činy nenasvedčujú tomu, že stavia mosty medzi Slovákmi a Maďarmi. Na ministerstve kultúry odborníkov nahradzujú Maďari. Aj tučniaci v Patagónii sú väčší patrioti ako Slováci. Keby sa Maďarské gardy rozbehli a prešli po mostoch cez Ipeľ, tak nás tu čapicami pobijú." Ján Slota

„ Nie som sudca, ja nemôžem súdiť ľudí, preto som to vyriešil spôsobom, ktorý považujem za ojedinelý a nad rámec všetkého, čo ktorýkoľvek šéf ústredného orgánu štátnej správy v tejto oblasti kedy urobil. Povedal som mu otvorene, že takéto informácie sa objavujú, on ich zásadne poprel, preto som rozhodol, že ho vymenujem podmienečne, keďže rozhodnutie výberovej komisie nemôžem meniť. V prípade, že previerka Národného bezpečnostného úradu spoluprácu s ŠtB preukáže, ako generálny riaditeľ SNK okamžite končí. Konám tak v súlade s vlastným presvedčením a s princípmi našej strany." Daniel Krajcer

„Včera mi nedvíhal telefón, ráno mi povedal: Kydáš na mňa aj SNS. Možno opustím politiku, odídem však tak, ako som prišla. Nespojím sa so žiadnymi tunelármi. Je to snaha získať spojenectvo s lobistickou skupinou a zabezpečiť si nadvládu nad mestom. Viackrát som upozornila na tunajších tunelárov, teraz sa mi to vypomstilo. SMER a SNS chce zavádzať praktiky 70. rokov. Nad Čadcou zaveje červená zástava. Je to preto, že aj oni podporili kandidatúru na post primátora Jozefa Vražela a nie Pavla Holeštiaka, ktorého podporujú SNS a SMER." Anna Belousovová

„ USA budú stáť pri našich severokórejských spojencoch". Sarah Palinová