29. 7. 2016

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Pre koho pracuje Karol Lovaš? Pre Fica. V pohodlíčku píše komentárik a po večeroch spovedá unavené dušičky. Nie ste Bohom na zemi, ste len jeho služobník. Viac by som od vás očakával rovný vzťah k pravde. Miesto toho slúžite lži.“
Igor Matovič

"Po štyroch mesiacoch frustrácie a bolesti som sa opäť dostal na kurty a začal som makať. Vyhral som obrovský turnaj v Hamburgu, po ktorom som bol u každého hrdina, ´el fantástico´. Dnes som prehral pre totálne vyčerpanie z minulého týždňa. Do neskorého večera som ešte hral štvorhru a po nej ma čakalo asi 150 ´krásnych´ prekvapení, keď som sa pozrel na moju fan-page. ´Zabijem ťa, keď ťa uvidím! Zabijem tvoju rodinu, mamku, otca a všetkých! Keď ťa stretnem, tak ťa dobijem a okradnem, aby si mi vrátil, čo som na tebe prehral! Si hajzel, ktorý si takto zarába, že tipuje a predáva svoje zápasy!´"A teraz k veci. Reprezentácia... Čo je to vlastne reprezentácia? Koho alebo čo mám reprezentovať? Náš slovenský ľud? Ľud, ktorý sa po každej výhre bije do pŕs, že sa niečo podarilo, a všetci sú pyšní, že sú Slováci, a keď sa niečo nepodarí, tak reagujú tým, že hanlivo, urážlivo, vulgárne poukazujú na toho človeka, ktorý prehral? Niekedy sa zamýšľam, či sa takúto krásnu krajinu, žiaľ, plnú takýchto ´sračiek´, oplatí reprezentovať. A verte mi, že nie som jediný športovec, ktorý to takto vidí."
Martin Kližan


"Musíme si vyjasniť, že náš problém nie je v Mekke ale v Bruseli... Byrokrati v Bruseli sú pre nás prekážkou, nie islam. Islam by sme zvládli, ak by nás (Brusel) nechal zvládnuť ho takým spôsobom, ktorý považujeme za vhodný."

Viktor Orban

"Turecký letec, ktorý zostrelil vlani ruský stíhací bombardér v sýrsko-tureckom pohraničí, pristúpil k tomuto kroku z vlastnej vôle."
Mehmet Šimšek,turecký vicepremiér

„Pôjde zrejme len o takzvanú prechádzku“ mestom, kde naši sympatizanti využijú slobodu pohybu zaručenú Ústavou SR na vyjadrenie odporu proti podujatiu, ktoré propaguje rovnosť ľudí bez ohľadu na ich sexuálnu orientáciu alebo rodovú identitu.“
Milan Uhrík ,Ľudová strana Naše Slovensko - Kotleba