Vlci úspešne odštartovali
nový rok na JOJke
JOJ Group aj na začiatku nového roka potvrdzuje pozíciu lídra v prime time. V utorok 2. januára si v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika vyslúžila 15,6 % sledovanosť a 31,2 % podiel na trhu, v CS 12-54 zaznamenala ako trhová jednotka 11,6 % rating a 29,1 % share. Samotná TV JOJ dosiahla včera prvenstvo v prime time s 12,2 % sledovanosťou a 24,5 % podielom v CS 12+.
Slovenskí diváci si včera nenechali ujsť premiéru najnovšieho seriálu televízie JOJ s názvom Vlci. Prvé dve epizódy sa stali najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa. Prvý diel si pozrelo 588-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli až 12,6 % sledovanosť a 24,2 % podiel na trhu. Celkovo zasiahli Vlci až 845-tisíc divákov (AvRch v CS 12+) a v rámci komerčnej cieľovky zaznamenali 9,1 % rating a 21,5 % share. Najpočetnejšou cieľovkou seriálu boli včera diváčky vo veku 45 až 54 rokov až so 14,4 % sledovanosťou, ženy v CS 35-44 dosiahli 11,5 % rating. Z mužskej časti publika boli najsilnejší diváci v CS 35-44, ktorí zaznamenali 10,7 % rating. Tento týždeň odvysiela televízia JOJ ďalšie epizódy seriálu dnes a zajtra o 20:35 hod.
Spravodajské relácie JOJky boli včera tiež lídrami trhu v čase svojho vysielania - Najlepšie počasie si vyslúžilo až 14,5 % sledovanosť a 28,2 % podiel na trhu, Noviny TV JOJ včera dosiahli 14,0 % rating a 28,0 % share (v CS 12+). Krimi zaznamenalo 11,3 % sledovanosť a 23,9 % podiel v rámci univerzálneho publika.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group