Sľub zatienil konkurenciu: Nový denný seriál odštartoval ako
suverénne najsledovanejší program dňa
Úvodnú časť si zaplo až 636-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Trojicu divácky najúspešnejších pondelkových programov dopĺňajú večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.
Triumfálny štart! Televízia Markíza v pondelok 13. januára 2025 uviedla na obrazovky dlhoočakávanú novinku, denný rodinný seriál s názvom Sľub. Prvá epizóda rozpútala doslova lavínu pozitívnych reakcií na sociálnych sieťach, vyslúžila si pochvalné slová od novinárskej kritiky a najmä si pripísala suverénne víťazstvo z hľadiska sledovanosti. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala dokonca absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 odštartovala úvodná časť Sľubu s fantastickým ratingom 9,3 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 32,1 %. Šou Bez servítky na TV Joj nedala najmenšiu šancu a na diaľku porazila aj všetky jej prime-time programy, vrátane seriálovej novinky Ranč.
Načrtnutie pútavého príbehu, v ktorom jeden sľub zmení všetko, pritiahlo k obrazovkám celkovo 522-tisíc divákov starších ako 12 rokov a malo dosah až na 636-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Atraktívna seriálová novinka zo zlomového obdobia 80. rokov je plná najväčších hereckých hviezd, ale aj mladých perspektívnych talentov.
Trojicu najsledovanejších pondelkových programov dopĺňajú večerné spravodajské relácie Počasie (rating 8,2 % / share 26,7 % v CS 14-56) a Televízne noviny (rating 7,9 % / share 27,8 % v CS 14-56). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 506-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Hlavnú spravodajskú reláciu si pozrelo 491-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 776-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,5 % / share 31,0 % v CS 14-56) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,8 % / share 30,9 % v CS 14-56), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 8,7 % v CS 14-56) a Bez servítky (share 6,3 % v CS 14-56) na TV Joj.
Markíza doslova rozdrvila konkurenciu aj popoludní, výrazne zabodovali Televízne noviny 12 (rating 1,9 % / share 25,4 % v CS 14-56), kultový komediálny seriál Susedia (rating 1,9 % / share 26,3 % v CS 14-56), ale najmä obľúbený detektívny seriál Monk (rating 2,9 % / share 35,2 % a rating 2,6 % / share 29,7 % v CS 14-56).
Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc ovládla televízia Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia, ktorý si v cieľovej skupine 14-56 pripísal skvelý rating 1,6 % a trhový podiel 5,5 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 14-56 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 34,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,4 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 20,7 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA