27. 12. 2004
CESTA DO PEKLA ?
CESTA DO PEKLA ?
V dnešnej Národnej obrode vyšiel rozhovor s generálnym riaditeľom STV Richardom Rybníčkom, kde, okrem iného, uviedol, že jedným z hlavných cieľov do budúcnosti je : "Finančne ju / STV /stabilizovať, najmä čo sa týka jej príjmov. Preto je nevyhnutné prijať nový zákon o koncesiách, ktorý by sprísnil ich výber. Kvôli súčasnému zákonu televízia stráca ročne okolo 350 až 400 miliónov korún. STV by v záujme zvýšenia zdrojov na výrobu pôvodnej tvorby potrebovala zvýšiť povolený limit reklamy aspoň na 10 percent vysielania. "
Ak by sa Richard Rybnček sústredil na to podstatné ,a tým bolo prijatie Zákona o koncesionárskych poplatkov, ktoré odtorpédoval osobne on svojou aktivitou v parlamente a straníckych kluboch, mohol mať po probléme. Verejne proklamovať cieľ navýšenia limitu reklamy je naivné a nezodpovedné. Richard Rybníček začína pripomínať človeka, ktorý nevie, kde sa nachádza a nepozná súvislosti a ani trh. Svojimi predčasnými názormi o navýšení limitu reklamy pre STV , o čom Rada STV nevie ani zbla, nasmeroval STV na Highway to Hell.
Dajte mu, prosím, túto skladbu od AC/DC zahrať. Najlepšie v jeho najobľúbenejšom rádiu- Slovenskom rozhlase.