26. 2. 2005

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS Rozhlas ako médium je nielen relevantným médiom, ale je čoraz populárnejším, viac , než kedykoľvek predtým. Verejnoprávne rádiá musia čeliť vzrastajúcej konkurencii a novým digitálynm médiám a darí sa im to vcelku úspešne. Tvrdí to Alexander Shulzycki,šéf strategických informačných služieb European Broadcasting Union (EBU). V nedávnej spotrebiteľskej mediálnej štúdii EBU v desiatich európskych krajinách poslucháči odpovedali na otázky, koľko času venujú novinám, časopisom, televízii, internetu a rádiu V typickom týždni Európan počúva priemerne 17 hodín rádio, viac , než ktorékoľvek médium, pričom televízia je v tesnom závese. Zdroj : EBU "Socialtainment" Miasto Marzeń Od marca Telewizja Polska /TVP / bude vysielať vlastnú reality show "Miasto Marzeń". Zaujmavosťou tejto show "socialtainment" , ktorú produkuje Endemol-Neovision , sú hlavní protagonisti, ľudia z oblasti s vysokou nezamestanosťou , ich osudy a túžby zmeniť svoj život k lepšiemu. Formát je akýmsi kompilátom telenovely, seriálu, dokumentu a publicistiky. Na projekte spolupracovali experti z rôznych oblastí - ekonómovia, biznismeni, odborári, umelci Blame The Parents BBC odštratuje v marci nový seriál Blame the Paren, ktorý bude sledovať osudy piatich rodín , ktorý majú problmových teenagerov. Zoči voči problému, že si nevedia s nimi rady, musia rodičia podsúpit vládny kult, kde sa naučia ako byť dobrými rodičmi a ako zabrániť, aby ich deti neskončili zle.