9. 4. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA "Každým dňom, čo dvojica Rybníček a Para zostanú vo funkcii, vznikajú veľké kultúrne a hospodárske škody," člen Rady STV Marián Slovák pred poslancami NR SR "Keby o televízii začalo rokovať plénum, mohol by to byť začiatok odvolávania členov Rady STV a riaditeľa Rybníčka a to nechcem," Tomáš Galbavý, poslanec NR SR, SDKÚ Životopis: Narodil som sa 28. 4. 1958 v Topoľčanoch, ako najmladší z piatich súrodencov. Matka Viktória bola žena v domácnosti, otec Kazimír pôsobil v umeleckej sfére doma aj v zahraničí. V rokoch 1973 - 1977 som študoval na gymnáziu v Topoľčanoch. Po ukončení gymnázia som pokračoval v štúdiu na sociálno-právnej nadstavbe s maturitou v roku 1977 v Nitre. V roku 1983 som na umeleckej agentúre Slovkoncert po dlhoročnej námahe získal oprávnenie vykonávať profesiu moderátora. Toto povolanie som úspešne vykonával najmä v Bratislave ako slobodný umelec. Ako 22-ročný som sa oženil. Spolu s manželkou Dášou mám 2 deti - 13-ročného syna Tomáša a 19-ročnú dcéru Silviu.