26. 7. 2005

Communcation Breakdown

Communcation Breakdown

Stačí, ak sa na dovolenku odoberiete do teplých krajn s predsavzatím, že nebudete čítať noviny, nebudete pozereť televíziu a už vôbec , ale vôbec sa nepokúsite dostať sa na web. To je predsavzatie. Realita sa začne vtedy, keď zistíte, že ste si nevypli mobil. V jeden deň sa začnú sypať esemesky ako divé a ľudia telefonujú, napriek tomu, že ich upozorníte ihneď na začiatku, že ležíte na slnečnej terase a popíjate frappé. Potom to však človeku nedá. Poobzerá sa. Chce to net cafe. A AJHĽA - super ponuka - HACKERS- music bar, cocktail bar, net cafe. Tomu sa hovorí správna ponuka na správnom mieste a v správny čas . NO MODEM. Taká bola mrazivá odpoveď v net cafe HACKERS. Nuž čo, skúsim zajtra. STILL NO MODEM. Zaznelo v net cafe HACKERS na druhý deň. STILL NO MODEM ? Spýtal som sa na tretí deň úplne spontánne ja. STILL NO MODEM ! Zaznelo v z úst majiteľa net cafe HACKERS na tretí deň. A verte, že sa zubil od ucha uchu. On sa vlastne tešil. Neviem, či tomu ,že STILL NO MODEM, alebo, tomu,že som to uhádol. A tak som sa na celý net vykašlal. Vďaa communcation Breakdownu ma zastihli až doma desivé správy o masakre v Sharm el-Sheikh a 88 mŕtvych, o smrti Pavla Dostála, Edwarda Bunkera / píšúci trestanec, ktorý sa mihol aj vo filme Reservoir Dogs režiséra Quentina Tarantina /a aj úmrtie bluesovej legendy Long Johna Johna Baldryho . A aj to, že Richard Rybníček robí jednu hlúposť za druhou. A že má Radu STV v paži. Ale to som vedel aj bez netu. A nie je to až také dôležité. Teraz a tu.

Foto : Ramirez Agency