28. 7. 2005

O čo prichádza RR

O čo prichádza RR A aj divák
Nedávno nás milo prekvapila ponuka generálneho riadteľa STV Richarda Rybníčka Zuzane Belohorcovej na moderovanie športových správ.
Je nám úprimne ľúto, že Zuzana sa rozhodla pre Veľkého brata.
Slovenskú televíziu však môže utešiť fakt, že Kyla Cole je stále voľná !
A má skvelé predpoklady pre STV : svoju kariéru modelky začala ako 20-ročná neskúsená dievčina z východného
Slovenska.
Vďaka vytrvalosti, skoro ideálnym mieram (92 - 61 - 89), a samozrejme, krásnej tvári sa vypracovala na dievča z titulných stránok v pánskych magazínoch celého sveta.
Navyše má skvelé vzťahy s novou akvizíciou STV Andreou Ušiakovou...

" Samozrejme, veľmi milo ma prekvapila ponuka od pána Rybníčka.Športové správy sú super, ale tam by som sa nič nové nenaučila.. Byť dvakrát v Playboyi, to bohato stačí. No, nikdy nehovorme nikdy. Tentoraz som bola s fotením maximálne spokojná, i keď niektorým sa tie fotky zdali až príliš jemné. To je však moja línia a nič ma nepresvedčí, aby som sa správala inak, i keď som mala rôzne, finančne veľmi zaujímavé ponuky od vulgárnejších časopisov. Neexistuje však žiadna suma, ktorá by ma presvedčila. Možno keby som mala štyri hladné deti, ktoré nedokážem uživiť, tak by som to pre ne urobila."
Zuzana B.
Zdroj : Nový čas