9. 5. 2006

Nové vetry v Záhorskej Bystrici ?

Nové vetry v Záhorskej Bystrici ?
Televízia Markíza sa ani po odchode Pavla Ruska nevzdala svojich ambícií ovplyvňovať politiku. Napriek dohodám sa rozhodla , že bude predávať reklamu za jednotnú cenu 80-tisíc korún, čo je o polovicu menej, ako jej jej obvyklá cena za reklamu. Ústami hovorkyne Ivany Semjanovej to aj televízia jasne vysvetlila : "Týmto chce Markíza jasne deklarovať, že voľby nie sú pre ňu výlučne komerčnou záležitosťou, ale ako najsilnejšie médium na Slovensku ich chápe predovšetkým ako službu občanom." Samozrejme, predvolebné šoty sú jasnou službou verejenosti. Zatiaľ som pred voľabami nezaznamenal v médiách nič hlúpejšie. Markíza tak naznačila, že bude slúžiť politikom. Pretože predvolebné šoty slúžia len im samotným. Bude to obchod ? Bude Markíza rokovať o STV bez STV ? Asi áno. Svojho emisára ,ako kandidáta na generálneho riaditeľa už Václav Mika vyslal . Petra Abraháma. A , žiaľ, s podporou niektorých členov rady STV. Paradoxne, tých prorybníčkovských. Bude veselo.