8. 12. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Juraj Bača je jedným zo súťažiacich tancujúcich v Let´s Dance a nepropaguje svoj politický program. Preto nevidíme dôvod, aby sme ho v šou diskriminovali.“ Ivana Semjanová,hovorkyňa televízie Markíza

„Áno, je to tak. Vystrihneme časť, kde sa spomínajú komunálne voľby.“

Ivana Semjanová,hovorkyňa televízie Markíza

"Nové vedenie Novej scény, ktoré tam nedávno nastúpilo, je veľmi sčítané, čo naozaj oceňujem."

Martin Michal, manžel Heleny Vondráčkovej

"Viem Roberta Fica pochopiť, keď ho mecenáši držia pod krkom, tak možno mu nič nezostáva a klame, ale že si dovolil toľko lží a demagógie v súvislosti s komunálnymi voľbami, tak to svedčí, že upadá." Mikuláš Dzurinda , predseda SDKÚ-DS

"Asi nie ste úplne normálny! Tak my máme oficiálneho kandidáta, pani Beňovú a vy sa ma opýtate, či som volil pani Beňovú. Koho som asi tak mal voliť, keď existuje oficiálny kandidát s podporou strany Smer-SD? Čo som mal urobiť, ten lístok preškrtnúť, alebo zakrúžkovať pána Ďurkovského, pána Kočnera, alebo niekoho iného? To sa možno stáva v iných stranách, ale my oficiálneho kandidáta absolútne podporujeme. Koho som asi tak mohol voliť pre Krista Pána? Čo toto je za otázku ? "

Robert Fico , slovenský premiér

"My nie sme pozadu, ani v kríze, my sme mimo."

Peter Hledík , riaditeľ slovenského MFF ArtFilm o slovenskom filme

"Ak predseda vlády SR niekedy dostane z niečoho infarkt, tak to bude neuveriteľná neprofesionalita, prázdnota a bezduchosť bulvárneho denníka Plus jeden deň."

Silvia Glendová, hovorkyňa vlády SR