15. 12. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Stíhame len zlomok z toho, čo sa nám podarí stihnúť." Nora Mojsejová

„Okoličány bol jediným dôvodom. Prišiel som k nemu a upozornil som ho, že buď zíde on, alebo ja. Upozornil som aj usporiadateľov.“ Peter Šťastný, SDKÚ-DS a bývalý hokejista

"Mal som rád živé prenosy, pretože tie ukázali priamu tvár človeka.V parlamente som sa nikdy neprihováral poslancom alebo politickým stranám, ako si to mnohí mysleli, ale k občanom Slovenska. Bolo mi jedno, či tlieskali, alebo pískali. V priamom prenose vás netlačí do kúta redaktor, pretože chce, aby vynikol on sám a nie človek, ktorého spovedá ." Rudolf Schuster bývalý prezident Slovenskej republiky

" Izrael sa čoskoro vytratí, podobne ako Sovietsky zväz. S božou pomocou a spamätaním sa ľudí sa sionistický režim obrátil hore nohami a je na ceste svojho úpadku. Holokaust bol bez ohľadu na to, či sa stal alebo nie, zámienkou pre vytvorenie základne pre agresiu a hrozbu voči ostatným krajinám v regióne." Mahmúd Ahmadínedžád , iránsky prezident

"Libor ako moderátor a človek už zažil toho veľa po boku Davida Copperfielda. Zažil veľký svet šoubiznisu, nie taký, na aký sa my na malom Slovensku hráme." Marianna Boučková

"Special message: Ak som nazval minulý týždeň „Adelovce", tento bol „Pycovce" či víkend s Pycom, ako chcete. Týmto sa arzenál ľudí asi vyčerpal a ďalej sa spieva: „HOP CICI, už je to v pi..!?" To však nie je Pycova chyba! " Braňo Mojsej