5. 1. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" STV však nemusí s nikým bojovať. Treba využiť jej charakter a dať ľuďom hlavne informácie. Nechcem tu písať rady, ale viem presne, ako by fungovala brilantne." Braňo Mojsej
"Televíziu TA3 najviac posunul vpred generálny riaditeľ TA3 Ľubomír Belfi. Niektoré zmeny síce boli aj bolestivé, ale čas ukázal, že mali svoj význam a boli nevyhnutné. " Petr Bohuš ,šéf spravodajstva TA3
"Bielorusko nemá v úmysle podľahnúť ruskému vydieraniu. Ak bude toto vydieranie pokračovať, schováme sa do bunkrov, avšak neustúpime." Alexander Lukašenko
"Mnohé veci sa dajú tlmočiť ľuďom a dať na papier, ale raz napíšem všetko. Ale to až keď budem na penzii." Mikuláš Dzurinda
"Navyše, nech je zem ľahká tomu pánovi, ktorý už nie je medzi nami ja som mu neveril ani pol slova. Určite sa manipulovalo so zväzkami. Už by som nevykopával tieto veci." Robert Fico o Jánovi Langošovi
"Hovorí sa: aká rodina, taký štát! A možno to skôr platí naopak. Teda - aký štát, taká rodina." Ivan Gašparovič
"Každý deň chodím do práce. Keďže mi personalistka nevie prideliť prácu, ktorá vyplýva z mojej zmluvy, som tam vždy len krátko." Wanda Hrycová
„Tu bol blahobyt. Nič nám tu nechýbalo, pritom bola vojna. Ja si vážim pána prezidenta Tisu a veľmi vážim, lebo sa pamätám ako dieťa. My sme boli veľmi chudobní, a keď on bol, sme boli teda na úrovni." “ Ján Sokol, arcibiskup bratislavsko-trnavskej arcidiecézy o Slovenskom štáte
"Pán arcibiskup vyjadril svoj súkromný názor. A za týmto súkromným názorom si stojí. S poľutovaním konštatujeme, že sa objavujú pokusy zo strany niektorých subjektov o negatívnu interpretáciu slov a postojov pána arcibiskupa." Tibor Hajdu, hovorca arcibiskupského úradu
"Existuje hrozba premiešania krvi z rôznymi ázijskými národmi a ich etablovanie v našej krajine. Zväzok homosexuálov je spoločný život úchylných, alebo chorých ľudí bez možnosti splodenia detí. Zhruba 4 percentá z nich to majú neho geneticky dané. Táto skupina si to uvedomuje a má snahu sa liečiť. Ten ostatok je o nemravnosti, zvrhlosti a výstrednosti. A na to je iný liek." Peter Gabura, poslanec KDH