Reklamný film spoločnosti Renault “Crash Test klobása” alebo "Crash Test bageta" vyhrala ocenenie "Najkrajší reklamný film 2006" na 22. Medzinárodnom automobilovom festivale v Paríži. Víťaza určuje verejnosť a vyhlasovateľom súťaže v 56 krajinách je spoločnosť Eurosport International. Víťazný reklamný spot metaforicky znázorňuje nemeckých (biela klobása), japonských (sushi) a švédskych (knackerbrot) výrobcov automobilov, ako "zlyhávajú" pri crash teste. Posledný crash test v spote absolvuje typická francúzska bageta, ktorá ako jediná úspešne vyviazne z nárazu. Crash testy v automobilovom priemysle sa čím ďalej stávajú silným komunikačným nástrojom. Euro NCAP poskytuje konzumentom realistické a nezávislé hodnotenie bezpečnosti automobilov predávaných v Európe. Maximálny počet získaných hviezdičiek za bezpečnosť v teste Euro NCAP je päť, pričom Renault má ako jediný zo všetkých výrobcov automobilov na svete vo svojom portfóliu 8 modelov, ktoré spĺňajú najvyššie parametre bezpečnosti.