DIGITAL NEWS
Súťaž na informačnú kampaň o prechode z analógového na digitálne televízne vysielanie vyhrala spoločnosť B.M.A., s.r.o. Vyplýva to z oznámenia o výsledku súťaže návrhov zverejnenom v Úradnom vestníku Európskej únie. Spoločnosť B.M.A. podľa zverejneného oznamu predloží návrh na prípravu, vytvorenie a realizáciu informačnej a komunikačnej kampane pre verejnosť, vrátane priebežného a následného monitorovania dosahu informačnej kampane na správanie spotrebiteľov.
Do súťaže sa prihlásilo sedem návrhov, z ktorých desaťčlenná porota vyberala ten najlepší. Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (MDPT) akceptovalo návrh poroty. MDPT tiež udelí každému z účastníkov súťaže odmenu vo výške päť tisíc Sk.
Spoločnosť B.M.A. pôsobí na reklamnom trhu od roku 1990. Ako na vlastnej internetovej stránke uvádza, poskytuje komplexné portfólio služieb v oblasti marketingovej komunikácie.
© 2008, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.