2. 1. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Ataky niektorých médií ukazujú pre koho pracujú. Okrem verejnoprávnej televízie a možno rozhlasu sú v rukách neviem koho, ale určite nie ľudí, ktorí sú naklonení k SR a slovenskému národu."Pre nich je nepriateľ tohto štátu väčší priateľ, ako bežný Slovák na ulici, alebo hociktorý politik. Radšej budú podporovať názory grónskych Eskimákov, alebo černochov niekde z Konga, ako slovenského politika, ktorého by najradšej utopili v lyžičke vody. Nech sa snažia, nech kydajú, nech pľuvajú. Ja už ani nečítam tú špinu, ktorá sa valí zo všetkých strán. Vôbec ma nevzrušujú klamstvá, dezinformácie, ktoré sa tam objavujú. Keď si myslia, že oni budú robiť politiku, ja si to nemyslím." Ján Slota "Podsúva sa, že slovenský parlament je nedemokratický, lebo chudáci z opozície nevedia presadiť svoj názor, ale oni musia vyhrať voľby. Aj ja som musel vyhrať voľby... Prečo my by sme mali rešpektovať nejaké návrhy pravice, ktorá sociálny systém devastovala? Slovenský systém sa hneď po roku 1989 veľmi striktne vyhranil ako väčšinový, ľudovo povedané - víťaz berie všetko. Dzurinda neznamená nič. Som prekvapený, že dvojnásobný premiér tu sedí a vykrikuje častokrát veľmi arogantné a používa veľmi expresívne slová". Pavol Paška " Máme profesionálnu armádu. Čo má robiť? Sedieť na zadku a vyorávať zemiaky?" Miloš Zeman " Fico rozprestiera pred sebou eurobankovky ako pyšný páv svoj chvost ." Miroslav Mikolášik