16. 1. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Slovník propagandy Hamasu, ktorý prichádza od člena kolégia kardinálov, je zarážajúcim a smutným fenoménom.“ Jigal Palmor, hovorcu šéfa izraelskej diplomacie „Učiteľkou sexu sa stala, až keď sme sa rozišli. Nič ma nenaučila, len som vedel, aké bude počasie. Chodil som jej ukazovať počasie do teplých krajín .“ Jozef Vajda o Zuzane Belohorcovej "Má to znamenať, že nepotrebujú už poslancov ĽS-HZDS na schvaľovanie zákonov v NR SR ani na podporu iných aktivít v parlamente? Ak áno, prispôsobíme sa.“ Tlačový odbor ĽS-HZDS „Jaden je s niečím v kontakte. Napríklad, keď sa na neho pozrieme, cítime sa niekedy tak čudne. Keď povie, 'Vieš, mama, dnes nechcem letieť.' My na to reagujeme, ' Prečo? Čo sa stalo?' Je to náš malý Nostradamus! Nemám žiadne plány s hudbou. Môj syn povedal, 'Oci, mal si už nejaké dobré nahrávky v minulosti, ale ja si myslím, že to stačilo.' On je pre mňa pán Realita.“ Will Smith „Jednoducho, oženil som sa s osobou, nad ktorou by som si honil.“ Pete Wentz "Blake bol v posteli odpad. Viete čo? Zakaždým, keď som s ním spala, bolo to, akoby som bola mŕtva." Amy Winehouse " Ukrajina nemá dostatok plynu. Nemáme vlastné zásoby. Podpísali ste kontrakt s Ruskom. Ak Rusi plyn poskytnú, my zabezpečíme dodávky." Julia Tymošenková