22. 1. 2010

VÝROKY TYŽDŇA

VÝROKY TYŽDŇA

" Ak Maroš Šefčovič naozaj tvrdil, že Rómovia (v zmysle kolektívne) zneužívajú sociálny systém, diskvalifikuje ho to na post eurokomisára." Peter Morvay, SME

„Ja už čakám na to, kedy sa niekto pobije kvôli mne. Mne by sa to tak páčil.“ Lucia Kollárová

"Chcem dať jasne najavo, že protirómske vyhlásenia pripisované Marošovi Šefčovičovi sú neprijateľné, a preto som požiadal mojich kolegov, aby sa touto otázkou zaoberali na híringu Šefčoviča, ktorý sa uskutoční na budúci týždeň v pondelok." Josep Daul ,predseda frakcie Európskej ľudovej strany (EPP) v Európskom parlamente

"Súkromný sektor skúša kúpiť právo na vytváranie verejnej mienky mimo verejnej kontroly.“ TASR

" SITA sa snaží „získať monopol v oblasti agentúrneho spravodajstva“. MK SR

"Csáky chodí do Budapešti po informácie, čo má na Slovensku robiť, spája sa s Dzurindom a Figeľom. Čo budú Dzurinda a Figeľ musieť splniť, aby vyhoveli Csákyho požiadavkám. Zrušenie jazykového zákona, ospravedlnenie Sólyomovi, alebo zvýšenie štandardu pre maďarskú menšinu. Pán boh nás ochraňuj pred takou alternatívou.“ Robert Fico

„To je hypotetická otázka. Ale keby som aj išiel tristovkou, bol som na hlavnej ceste." Tibor Mako

" Věci veřejné často mluví o etice a morálce, ale vy jste se teď musel přiznat, že jste osm let svým nejbližším lhal. Jak chcete voliče přesvědčit, že nepodvedete i je? To, co jsem udělal, není dobrý příklad a není to následováníhodné. Musím ale říct, že znám asi šest set manželských párů a jenom tři, kde jsou si partneři věrní. Obdivuji je. Je to úžasné. Ale v zemi, kde se každé druhé manželství rozvádí a padesát procent obyvatel přiznává nevěru, bychom museli každého druhého „zastřelit“. Přečetl jsem si v novinách takovou glosu o důvěryhodnosti politika, který byl nevěrný, a ta redaktorka se v ní ptá: „Podvede mě při sepisování obchodní smlouvy spíše manželsky věrný podnikatel, nebo nevěrný?“ Myslím, že to platí i pro můj případ. Obchodník a politik je přece jenom něco jiného, ne? Kdybych byl předsedou křesťanské strany, tak bych samozřejmě okamžitě rezignoval. Já jsem ale předsedou strany liberální, která také zastupuje mladou generaci. Ta má už úplně jiné názory na manželství. Je mnoho lidí, kteří preferují nezávislost. Je velká móda takzvaných singles, lidí, kteří se rozhodli, že se vůbec nebudou ženit.“ Radek John