29. 3. 2010

Stanovisko k odvysielanému večernému spravodajstvu v TV Markíza

Stanovisko k odvysielanému večernému
spravodajstvu v TV Markíza

Stanovisko k odvysielanému večernému spravodajstvu v TV Markíza Stanovisko JUDr. Michala Krnáča a Advokátskej kancelária JUDr. Michala Krnáča k odvysielanému večernému spravodajstvu v TV Markíza súvisiacemu s predajom Slovenských emisných kvót. Advokátska kancelária JUDr. Michala Krnáča oznamuje, že v súvislosti so spravodajstvom odvysielaným v TV Markíza dňa 26.3.2010 o 19.00 h podala v pondelok 29.3.2010 trestné oznámenie a žalobu na ochranu osobnosti. V predmetnom spravodajstve boli uvedené nepravdivé informácie, ktoré mne ako osobe a ako advokátovi spôsobili škodu, hrubo zasiahli do mojich osobnostných práv a bolo poškodené moje meno. Ja ako osoba ani moja Advokátska kancelária JUDr. Krnáča sme nikdy nepripravovali žiadnu dokumentáciu súvisiacu s predajom slovenských emisných kvót. Dôrazne odmietam spájanie mojej osoby akýmkoľvek spôsobom s predajom slovenských emisných kvót. TV Markíza bez preverenia faktov a dokonca bez toho, aby mi bol vôbec poskytnutý priestor na vyjadrenie, uviedla absolútne nepravdivé informácie, čo považujem za diskreditáciu mojej osoby. Podľa mňa som bol vtiahnutý do predvolebného boja. Vyzývam TV Markíza, aby okamžite prestala s útokmi na moju osobu a verejne sa mi ospravedlnila. TV Markíza si dokonca ani len nedala námahu prečítať si stanovisko spoločnosti MILENIUM TRADING, a. s., zaslané pred odvysielaním večerného spravodajstva k predmetnej veci. Nedokážem pochopiť, čo zlé je na tom, že moja advokátska kancelária pomohla zabezpečiť spoločnosti MILENIUM TRADING, a. s., finančné zdroje za účelom, aby mohol v Lučenci vyrásť nový závod na likvidáciu plastového odpadu a vytvoriť tak nové pracovné príležitosti. Postupom TV Markíza došlo podľa môjho názoru aj k poškodeniu dobrej povesti spoločnosti MILENIUM TRADING, a. s., čo môže ohroziť túto, pre región mimoriadne dôležitú investíciu. Finančné zdroje, ktoré boli pre spoločnosť MILENIUM TRADING, a. s., zabezpečené, sú návratnými finančnými prostriedkami, ktoré je spoločnosť povinná vrátiť spolu s príslušným úrokom a rozhodne nemá žiadne informácie, že by mali pochádzať od spoločnosti INTERBLUE GROUP. Ponuku na obstaranie týchto peňažných prostriedkov dal spoločnosti MILENIUM TRADING, a. s., pán Bilas, pričom činnosť vykonal na základe riadnej uzatvorenej sprostredkovateľskej zmluvy. Sprostredkovanie bolo dohodnuté za odplatu. Pred poskytnutím peňažných prostriedkov boli zabezpečené vyhlásenia preukazujúce bezproblémový pôvod peňazí a v prípade, ak sa akýmkoľvek spôsobom preukáže opak, okamžite vykonám všetky možné právne kroky. Ak by sa preukázal akýkoľvek problém s pôvodom peňazí alebo ich právnou „čistotou“, tak som bol uvedený do omylu a podám príslušné právne podania. Všetky dokumenty som pripravený kedykoľvek predložiť príslušným orgánom. Keďže ja mám svedomie absolútne čisté, v pondelok 29.3.2010 som podal trestné oznámenie na príslušnú prokuratúru v súvislosti s nepravdivými informáciami odvysielanými v TV Markíza. Mediá vyzývam, aby ma s predajom slovenských emisných kvót nespájali, keďže takýmto postupom mi spôsobujú škodu. A osobitne vyzývam TV Markíza, aby mi poskytla priestor na vyjadrenie vždy, keď sa chystá medializovať moju osobu.

V Žiline dňa 29.3.2010

S úctou JUDr. Michal Krnáč

Posted by Picasa