31. 3. 2010

VÝROK MESIACA

VÝROK MESIACA

" Viacerí priatelia a známi sa ma pýtajú, prečo riadim volebný štáb SDĽ. Táto téma sa objavuje aj na internetových fórach.Ponúkam moje vysvetlenie: S kampaňou mám skúsenosti z roku 1998 keď išlo o budúcnosť Slovenska a z roku 2004 keď išlo o budúcnosť Ukrajiny. V prvom prípade som bol hovorca SDK, neskôr hovorca premiéra a v roku 2004 som robil poradcu v štábe Viktora Juščenka. Každý, kto zažil kampaň vie, že je to zážitok a zaujímavá práca. Som podpísaný pod projektmi TA3, týždenník Týždeň a Jemné Melódie. Stratégia, marketing a politika sú mi blízke. Pre SDĽ pracujem ako profesionál a vediem kampaň, lebo verím, že môžeme dosiahnuť dobrý volebný výsledok a túto prácu mám rád. Na SDĽ je mi sympatické, že sú tu všetko mladí ľudia nezaťažení minulosťou, predstavujúci novú generáciu politikov. Nechcem, aby sme sa ďalších 20 rokov pozerali v politike na tie isté tváre, na ktoré sa pozeráme posledných 20 rokov. Chcem, aby v tejto krajine existovala moderná ľavicová strana bez nacionalistického kontextu. Chcem, aby tu bola strana založená na tíme a nie na jednom človeku. A takáto je nová SDĽ, ktorej mám česť byť riaditeľom volebnej kampane. A teraz k SDKÚ. Teória o tom, že sme „projekt" SDKÚ je nezmysel. Nedôverujem tejto strane. Chcem žiť v štáte, ktorý nebude nezmyselne brať ľuďom peniaze a rozdeľovať ich svojim kamarátom. Chcem žiť v štáte, ktorý prestane okrádať vlastných ľudí, nezmyselne sa zadlžovať a nútiť nás všetkých skladať sa na dlhy bezcharakterných a nekompetentných politikov. Štát, ktorý sa bude správať zodpovedne, bude schopný sa postarať aj o ľudí, ktorí pomoc potrebujú. Som presvedčený, že SDĽ bude schopná to dokázať." Martin Lengyel