24. 9. 2010

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS
Richard Mareček je od 20. septembra novým riaditeľom marketingu a predaja spoločnosti Ecopress. V minulosti pôsobil okrem iného ako marketingový riaditeľ vydavateľstva Perex. Predtým sa niekoľko rokov venoval poradenstvu v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. Svoju kariéru odštartoval v reklamných agentúrach Lowe GGK a MARK/BBDO. "Ecopress je lídrom v segmente odbornej tlače. Vlastní viaceré silné značky, ktoré sú výborne fokusované. Nedávna akvizícia a vznik Ecopress Magazines navyše priniesli nové výzvy na ceste vybudovať najlepší mediálny dom pre B2B,“ povedal Mareček o dôvodoch svojho rozhodnutia prijať ponuku Ecopress-u. Ecopress, a.s., vydavateľ ekonomického denníka Hospodárske noviny, vznikol v roku 1992 a je 100 percentnou dcérskou spoločnosťou vydavateľstva Economia, a.s. Ecopress v auguste 2010 získal stopercentný podiel vo vydavateľstve odborných titulov Sanoma Magazines Slovakia. Informovala zástupkyňa generálneho riaditeľa a riaditeľka komunikácie a HNClubov Zuzana Gajdošiková.
© 2010, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.