18. 11. 2011

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Papandreu si myslel, že nás môže napáliť, ale potom stál tvárou v tvár partnerom. Ešte som Angelu nevidel v takomto rozpoložení. V jednej chvíli som myslel, že ho zaškrtí. My si púšťame žilou kvôli týmto nulám, ktoré odmietajú reformy. Tá krajina žije v anarchii." Nicolas Sarkozy

„ Tento rok nás na spomienkové stretnutie v SND Iveta Radičová ani páni Dzurinda, Figeľ a Bugár nepozvali. Ani SaS a ani nás - jednotlivých ministrov za SaS. Už sme ho nie hodní. Hodnotím to tak, že si chcú nielen privlastniť November '89, prechádzať sa pred kamerami v jeho večnej žiare, ale aj prekrútiť históriu." Ľubomír Galko

„ Minister obrany Ľubomír Galko môže 17. novembra strážiť vzdušný priestor nad Slovenským národným divadlom, kde budú prebiehať oslavy Novembra '89. „ Pavol Hrušovský

„Ministerstvo zdravotníctva kategoricky odmieta všetky výhrady voči spomínanej vyhláške.“ Katarína Zollerová , hovorkyňa ministerstva

„ Radek Drulák nemá čuráka". Českí futbalisti

"Úprimne, je mi to celkom jedno. To, že ma kritizuje nejaký Baroš, ja neberiem, pretože dementom neodpovedám." Radek Drulák