25. 12. 2011

Štedrý, ako pre koho

Štedrý, ako pre koho
Porazenými roka sú Jednotka, s prepadom, ktorý nemá v histórii televíznej sledovanosti obdobu. Temer 9 percentuálnych bodov v prime time ! Úder dostala aj TV JOJ, ktoré však nemala svoj tromf. Nebola Martinka - Popoluška z Turca , ktorú minulý rok sledovalo 731 tisíc hlúpych Slovákov


Jednotka – Celodenný 6,5 % / 2010 -12,2 % /; 5,1 % /2010 -PT 14,2 %/ ;







Dvojka – Celodenný 2,7 %/2,2 % /; PT 3,3 % / 1,2 %/ ;
Markíza - Celodenný 34,5 %/32,5% /; PT 43,6 % /37,7 % / ;
Doma – Celodenný 4,1 % / 2,7 %/ ; PT 3,8 % / 2,3 %/ ;
JOJ - Celodenný 19,3 % /23,0 % / ; PT 17,2 % /22,9 % / ;
JOJ PLUS – Celodenný 3,3 % /2,0 % /; PT 2,4 % / 1,6 %/ ;
TA 3 – Celodenný 1,3 % /1,1 % / ; PT 1,0 / 0,8 % /