13. 7. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Ja som hneď po mojom nástupe na ministerstvo vydala rozkaz zákazu uzatvárať zmluvy. Nepripúšťam možnosť, že by som tu udelila výnimku. Môj rozkaz platil až do nástupu pána Glváča.Jedna vec je pokračovať v tendroch na veci, ktoré musia byť uzavreté, druhá vec je uzatvárať zmluvy. Ja som to nepovolila."
Iveta Radičová

„ Na podpísanie zmluvy o povinnom zmluvnom poistení áut ministerstva obrany sa treba pýtať Ivety Radičovej, ktorá v tom čase rezort viedla.“
Ľubomír Galko

„Washingtonský Kongres venuje prílišnú pozornosť Jobbiku .V demokratických parlamentných voľbách v roku 2010 volilo Jobbik takmer jeden milión voličov. Nechcete tvrdiť, že v našej vlasti sú všetci títo občania extrémistami a rasistami. Sme jedinou stranou v Maďarsku, ktorá dôsledne presadzuje, aby sa zákony vzťahovali na každého rovnako a aby nebolo možné nikoho negatívne, ale ani pozitívne diskriminovať. Situácia maďarskej menšiny v okolitých krajinách je skutočne nemožná a je obeťou šovinizmu.“
Gábor Vona predseda Hnutia za lepšie Maďarsko-Jobbik v liste 50 členom Kongresu USA

" Hlavné mesto SR bude robiť postreky proti komárom, až keď nastane kalamitná situácia. Momentálne taká nie je a Bratislava zatiaľ nájazdy tohto bodavého hmyzu nezažíva. S letom je ale spojené aj nejaké to uštipnutie, musíme si na to čiastočne zvyknúť."
Ľubomír Andrassy ,hovorca primátora


"My toto rozhodnutie považujeme za nezákonné a preto ho napadneme na Najvyššom súde.Rada pre vysielanie a retransmisiu sa zaradila k ďalším subjektom na trhu, ktoré si na Tonkovi a jeho rodine z relácie Extrémne rodiny budujú svoje PR a stavajú sa do pozície morálnej autority."
Jozef Gogola, hovorca Joj



„Áno, chytili ma policajti, bola som opitá za volantom, ale nebola som opitá až tak, že by som nevedela, kde je sever. Zvládla by som to odšoférovať domov. Bohužiaľ, chytili ma. Nemala som sa odtiaľ ako dostať, preto som si musela sadnúť do auta a ísť. Vyrieši sa to nejakou pokutou, možno podmienkou. Zoberú mi na pár mesiacov vodičák. Ale žiadna basa a podobné veci mi nehrozia. Sedieť určite nepôjdem! Viem to na milión osemsto percent.“
Nikola Komorová