15. 2. 2017

Vašo pôjde kočíkovať

Vašo pôjde kočíkovať

 Generálny riaditeľ RTVS Václav Mika nemusí mať pri opätovnej kandidatúre podporu premiéra Roberta Fica (Smer-SD). Predseda vlády to dnes naznačil v diskusnej relácii Braňo Závodský Naživo v Rádiu Expres. Dôvodom je, že RTVS má dnes „ďaleko k verejnoprávnosti“.
      Fico kritizoval RTVS pod vedením Miku, ktorý bol v roku 2012 nominantom ministra kultúry Mareka Maďariča (Smer-SD). Uviedol pritom, že to bude súvisieť s jeho postojom pri voľbe nového šéfa verejnoprávnej inštitúcie, ktorá bude pravdepodobne v júni.
      „Môj názor na Slovenskú televíziu a Slovenský rozhlas je všeobecne známy. To má ďaleko od verejnoprávnosti a tu bude aj môj postoj a môj prístup k tomu, ako bude vyzerať voľba nového šéfa RTVS,“ povedal.
      Na otázku, či nepodporí Miku, Fico uviedol: „To je váš výklad. Ja som povedal to, čo som potreboval povedať... Ja som povedal, že každý môže kandidovať, ale tá nevyváženosť, Slovenská televízia a Slovenský rozhlas jednoznačne napomáhajú slovenskej opozícii. To je jednoducho fakt, na ktorom nemôže Slovenská televízia ani Slovenský rozhlas nič zmeniť,“ domnieva sa.


Copyright TASR ©2017