1. 7. 2024

Rýdzo slovenská krava

 Rýdzo slovenská krava



VYHLÁSENIE SPOLOČNOSTI RÝDZO SLOVENSKÉ SRO KU ZAKÚPENÝM DOMÉNAM 

Obchodná spoločnosť Rýdzo slovenské sro zakúpila dňa 21.3.2024 voľné domény www.skstvr.sk za cenu 11,88€ a www.telerozhlas.sk za cenu 11,88€. Rozumiem účelovému besneniu dezinfoscény - teda DenníkaN, SME, aktuality, Plus 7 dní a ďalších liberálnych plátkov. Keďže však tieto prázdne a bezobsažné médiá už roky nesledujem, nevedela som o umelo vyvolanej kauze s doménami, údajne účelovo zakúpenými pre verejnoprávnu Slovenskú televíziu a rozhlas. Nerozumiem, prečo sa robí "hon na čarodejnice", keď sa doteraz vôbec nič nestalo. Do včerajšieho dňa dokonca neexistovala ani Slovenská televízia a rozhlas. Dezinfomédiá tzv. hlavného prúdu však potrebovali jednak zdiskreditovať môjho manžela pôsobiaceho na Ministerstve kultúry SR, jednak zabrániť podpisu zákona o STVR. Vaše hlúpe a pokrytecké konanie však chápem. Ak chcete "kauzu", potom sa radšej zaujímajte, kto, kedy a za akým účelom kúpil doménu www.stvr.sk? Moja firma to nebola. Je dôvodné podozrenie, že to boli zástupcovia jednej opozičnej politickej strany. Chcú azda zablokovať webstránku novej STVR? Alebo chcú finančne a politicky vydierať? Alebo to bola iba zlomyseľnosť, taká typická pre niektorých politikov? To však tzv. novinárov vôbec nezaujíma. 
Týmto VEREJNE VYHLASUJEM, že ak dôjde zo strany STVR k záujmu získať niektorú z domén, ktorú vlastní moja spoločnosť - tieto ako človek s vlasteneckým cítením odpredám za 1€. "Novinári" a "politici" sú asi naozaj takí hlúpi, že žijú v presvedčení, že by som uvedené domény predala STVR za horibilnú sumu. Hovorí sa "podľa seba súdim teba". Takže časť liberálnej opozície a niektorí zástupcovia médií by to asi takto urobili. Týmto sa opäť raz usvedčili, že ich cieľom je iba škodiť. Verejnoprávna inštitúcia je nás všetkých, preto mi bude cťou poskytnúť domény takpovediac zadarmo. Vyzývam všetkých dezinformátorov v médiách a na sociálnych sieťach, aby sa mi okamžite ospravedlnili. Nie som verejne činná osoba a ich konanie poškodilo dobré meno mne aj mojej obchodnej spoločnosti. V opačnom prípade sa budem domáhať súdnej ochrany mojich osobnostných práv aj ochrany dobrej povesti mojej obchodnej spoločnosti. Som podnikateľka s malou firmou a dodržiavam všetky zákony. Nevidím dôvod, prečo by som mala byť šikanovaná a verejne diskreditovaná hlupákmi a neslušnými ľuďmi. 


Mgr. Edita Machalová
konateľ
Rýdzo slovenské s.r.o.

Bratislava, 1.7.2024