18. 10. 2024

VÝROKY TYŽDŇA

   VÝROKY TYŽDŇA





NOVINÁRI MUSIA TIEŽ DODRŽIAVAŤ ETIKU
 Ľudia chcú žiť v štáte, kde novinári budú dodržiavať slušnosť, etiku a zákony. Kde honba za senzáciami nebude znižovať ľudskú dôstojnosť. Kde sa budú v médiách zverejňovať len overené informácie, kde sa bude striktne dodržiavať prezumpcia neviny. Novinári si v poslednom desaťročí pomýlili svoju profesiu. Majú informovať, nie robiť politický aktivizmus a cielenú propagandu. Novinári šikanujú vybraných občanov a stavajú sa do pozície bohorovných sudcov. Pán Bardy, ľudia chcú žiť v slovenskom štáte, v ktorom ľudia ako vy nemôžu len tak osočovať, nálepkovať, dehumanizovať a pritom sa tváriť ako najsvätejší ochranca slobody slova. Verím, že sa dočkajú. Pretože vy netvoríte nezávislú žurnalistiku, ale jednostranne politicky motivovanú propagandu. A táto propaganda rozkladá a rozdeľuje občiansku spoločnosť. 
ZA SLOVENSKO 🇸🇰✊
Lukáš Machala

SNÍVAM O SLOVENSKU BEZ LGBT PROPAGANDY...
Matúš Vallo, starajte sa prosím vás o riadny chod hlavného mesta. Bol by som rád, keby ste sa tak srdcervúco zaujímalo aj o iné obete... Napríklad o občanov, ktorých v Európe a na Slovensku zavraždili asociáli, migranti, neprispôsobiví ľudia. Každý zmarený život má ROVNAKÚ HODNOTU. Neexistujú ľudia viacerých kategórií. Tiež nezaťahujte ľudí s inou sexuálnou orientáciou do umelého konfliktu s heterosexuálmi. Nezaslúžia si byť návnadou na vaše progresívne hluposti.
ZA NORMÁLNE SLOVENSKO 🇸🇰✊
Lukáš Machala

UŽ TOĽKO NEPIŠTITE, SLNIEČKA A ZAPÍŠTE SI ZA UŠI: POBEDA BUDET ZA NAMI 😉 
Ten pocit, keď ideš dať úplne nevinnú politologickú prednášku na svetoznámu ruskú univerzitu a slovenské médiá aj opozícia z toho už dva dni šalejú 😁

1. Dočítal som sa, vraj som mal vyjednať mier a keďže som ho nevyjednal, tak moja cesta vlastne bola zbytočná 🫣

2. Je nádherné, akú nádej do mňa ľudstvo vkladá, ale ja som fakt išiel iba prednášať 😃 A poďakovať ruskému národu za oslobodenie od fašizmu. 

3. Čítam v liberálnych plátkoch, že si ma ruské médiá vlastne vôbec nevšímali a zároveň čítam, že všetky písali o mojom videu. Tak sa ujednoťte, slniečka, veď si ukrutne protirečíte.

4. Pravda je taká, že som dal interview prakticky všetkým hlavným ruským médiám, vrátane RT, Ria či Hviezda. 

5. O mojej návšteve v Moskve písalo prakticky celé Rusko a vďaka tomu dnes Rusi vedia, že Slováci sú ich priatelia, ktorí nezabúdajú na historickú pravdu a odmietajú rusofóbiu na Západe. 

6. Vďaka tomu môžeme viesť mierový dialóg ako priatelia, ktorí sa vzájomne rešpektujú. A ja s hrdosťou pôjdem do Ruska znovu a zas. Toto je len začiatok. 

7. Moje video z Červeného námestia prevzal aj vplyvný ruský novinár Vladimír Solovjov - na jeho Telegrame moje video videlo štvrť milióna ľudí a za pár hodín malo 10 tisíc lajkov. 

8. Rusi píšu, že moje slová počúvali so slzami v očiach. A ja som rád, že som im mohol odkázať to, čo ma učil aj môj otec - Rusko je krásne, múdre a vyspelé. Taká je pravda. 

9. Slovenské médiá sa môžu aj hodiť o zem, ľudia na Slovensku odmietajú nenávisť voči Rusku a chcú mier. Takú podporu, akú cítim po tieto dni, som už dlho necítil. Ďakujem, priatelia ❤️ 

10. Dostal som desiatky správ, kde ma ľudia pobavene informovali, ako sa vyplakala Markíza - dokonca dali priestor tragédovi Weissovi, najväčšej hanbe ľavice v dejinách Slovenska. 

11. Vyjadroval sa aj ex-minister Káčer. Už mu prosím niekto povedzte, že keď stiahne fľašu pálenky, nemal by sa vzápätí vyjadrovať pre médiá - lebo ho všetci budú mať za ožrana 😁

12. K rôznym bezvýznamným Hojsíkom a Valáškom sa ani nebudem vyjadrovať - tých už neberie vážne ani americká ambasáda, vždy im len napíšu, čo majú zabrechať a oni poslušne štekajú.

13. Mňa médiá ani opozícia nezaujímajú. Dôležité je, že som v Rusku vyslal jasný signál, že v Európe nežijú len fašisti a vojnoví štváči, ale aj normálni ľudia, ktorí majú zdravý rozum a nechcú jadrovú vojnu. 

14. Cítil som sa v Moskve nádherne, Rusi majú veľké srdcia. Budem sa do Ruska s radosťou vracať. 

15. Osobitne som hrdý na našich mladých študentov na MGIMO. Keby mali toľko rozumu a odvahy, čo títo mladí ľudia, všetci slovenskí politici, žili by sme v krajšom svete. Ďakujem za to!

Tak ako som pred voľbami sľúbil, trochu sme s tým Bruselom zatriasli, čo poviete? Môže mi niekto vyčítať, že plním svoje sľuby? 😉

Ďakujem za vašu podporu, priatelia, ste skvelí - Победа будет Za нами ❤️
Ľuboš Blaha

NENAVISTNÍ SLNIEČKARI NÁS UŽ NAPÁDAJÚ AJ PRI ROZHOVOROCH S MÉDIAMI 🤦

Viete, prečo sa PS-kári tak boja vyšetrovania atentátu na premiéra? Lebo vedia, že majú za ušami. Hovorí sa tomu - trafená hus zagágala.

1. Robia všetko preto, aby spochybnili vyšetrovanie. Dôvod jej jediný. Sú nervózni ako Raskoľnikov v Dostojevského Zločin a trest.

2. Dobre vedia, akú vražednú atmosféru tu vytvorili. A keby len to. Cintula je ich produkt. Môžu si naňho vytesať Copyright PS.

3. Stačí sa prejsť po Bratislava - tá slniečkarska nenávisť sa dá krájať. Stačilo, že som včera na ulici natáčal rozhovor s Hlavným denníkom.

4. Odrazu pribehol nejaký mladý slniečkar, do pol pása holý, zrejme bol uprostred nejakej pervitínovej zábavy a zabudol, že súčasťou civilizovaného života je mať oblečenie.

5. Začal tam hystericky bliakať, že sa mám vrátiť do Moskvy. Zakričal som na neho, nech neotravuje, čím som asi zranil jeho krehkú dušu a hneď zdúchol.

6. Ale toto sú oni. Cintulovia 21. storočia. PS-kári spolu s liberálnymi médiami do nich pumpujú tony nenávisti a je len otázkou času, kedy nejaký ďalší pako zoberie do ruky zbraň.

7. Prosím, povedzte, čo také strašné robíme, že majú v sebe toľko nenávisti? Veď si ma vypočujte - je zločin nechcieť vojnu proti Rusku?

8. Je zločin ísť do Moskvy a poďakovať sa za oslobodenie od fašizmu? Je zločin mať vlastný názor a bojovať za mier?

9. Je smutné, že toľko mladých ľudí dnes odmieta používať vlastný rozum a bezmyšlienkovito preberá západnú propagandu, ktorú im podsúvajú rôzne N-ká a Smečká.

10. Bez vzdelania, bez ideálov, bez chuti meniť svet. Klapky na oči, hltať americké filmy a nenávidieť všetko, čo sa im povie - Slovákov, Rusov, Smerákov... A samozrejme Fica a Blahu.

11. Našťastie, na Slovensku je stále väčšina ľudí, ktorá má zdravý rozum a pevné hodnoty - na rozdiel od mladých slniečkarov nás neupečú ako žaby.

12. A ja som hrdý, že som ako prvý vládny politik mohol ísť do Ruska ukázať, že väčšina Slovákov vníma Rusov ako priateľov.

13. A teší ma plná podpora premiéra Roberta Fica. Takí sme my Smeráci. Držíme spolu.

14. Slniečkari môžu jačať, môžu peniť, môžu nenávidieť. Ale nás nikdy nezastrašia.

15. Ďakujem Hlavnému denníku za toto interview, celé ho nájdete tu: https://www.hlavnydennik.sk/2024/10/16/exkluzivne-pre-hd-blaha-v-moskve-preco-mu-rusi-hovorili-davaj-si-pozor

Keby nebolo alternatívnych médií, mainstreamové médiá by mi nikdy priestor nedali. Je to krásny pocit, že ich vôbec, ale že vôbec nepotrebujeme 😉

Srdečne pozdravujem z Bruselu, priatelia ❤️
Ľuboš Blaha