5. 1. 2005

Vodka za správou

Vodka za správou STV: Hymnu odvysielali na Dvojke, ktorá je rovnocenná s Jednotkou "Nie je spravodlivé vnucovať, a v tomto prípade politicky vnucovať, predstavu o programe divákom" BRATISLAVA 5. januára (SITA) - Za nepresne mierenú považuje vedenie Slovenskej televízie (STV) kritiku Smeru, že pri príležitosti Nového roku a zároveň štátneho sviatku vzniku SR neodvysielala štátnu hymnu na prvom kanáli. "Hymnu sme odvysielali na Dvojke, ktorá je rovnocenná s Jednotkou," povedal pre SITA člen manažmentu STV Branislav Zahradník. Pripomenul, že o povinnosti vysielať hymnu nehovorí žiadny zákon. Vedenie STV sa rozhodlo pre Dvojku preto, lebo nepovažovalo za vhodné vkladať ju k programu SuperStar, ktorému bol venovaný silvestrovský večer. STV odmieta aj ďalšiu kritiku Smeru a Slobodného fóra, že sa vianočným a silvestrovským vysielaním vzdialila od verejnoprávneho charakteru. "Pre nás je rozhodujúca mienka diváka - koncesionára a nie politických strán," zdôraznil Zahradník. STV nemožno hodnotiť iba cez prvý kanál, ale aj cez druhý, na ktorom ponúkli počas Vianoc slovenskú televíznu klasiku. Ani Jednotka nebola zložená výlučne zo zahraničných programov, diváci videli napríklad premiéru slovenskej rozprávky Zlatý hlas. "Nie je spravodlivé vnucovať, a v tomto prípade politicky vnucovať, predstavu o programe divákom. STV by mala byť televíziou všetkých a všetci by si tam mali nájsť pre seba vhodné formáty." (SITA, an;jj)
K tomu len malý komentárik : Dvojka je skutočne absolútne rovnocenná s Jedotkou. STV síce zakúpila a odvysielala a utopila vynikajúci program Slnečný cirkus - Quidam. Citujem maily na stránke STV : Cirque du Soleil je moja srdcova zalezitost uz davno, a preto som uzasne prekvapena, ze sa objavil na STV2 hoci by sa hodil skor na jednotku!!! urcite by si ho ludia zamilovali. Presne tak ! Úplne slabá propagácia vlastne skoro žiadna!Zato na prikúrenú Superstar donekonečna.Ešte že STV nedáva reklamy a upútavky aj doprostred programov ako komerčné tv. A prečo som nevidel žiadne upútavky na tento program. Lepšia propagácia a "divákometre " (neznášam výraz "peoplemeter" aj keď nie som z SNS) by Vám uleteli za roh. Dnes som videl ďaľšiu časť a bolo to rovnako super ako minule. Super!Len nerozumiem jednému. STV kúpi super program a takmer zostane v šuplíku. Keď to spraví komerčná TV, tak ma to netrápi. Sú to ich prachy čo investovali, a že nebol z nich zisk to je ich problém. Ale ak to robí STV tak , ma to prinajmenšom mrzí (našiel by som aj lepší výraz, ale toto je slušná diskusia). Dúfam, že diskusie divákov v STV aspoň čítajú. STV nie ze robila minimalnu propagaciu..ale dalo by sa povedat ziadnu...Tento program je naozaj vhodny do PRIME TIME na jednotke a s patricnou medializaciou... cakal som ci po skonceni jedneo predstavenia pojde uputavka na druhe na druhy den..ani len to... Naozaj sa cudujem STV, ze ked na to dali peniaze, v druhom kole sa na propagaciu vykaslali... Aj ja som oboslal všetkých známych. Začína mi to pripadať ako v hlbokom socíku, keď sme sa navzájom ústnym podaním a dymovými signálm informovali o tom čo nebolo v médiach.Hej, a či na to STV???? Dufam, ze STV prehodnoti svoju programovu strukturu a taketo vzacne programy zaradi na Jednotku v hlavnom vysielacom case.Toto je urcite vzacnejsie ako nejaky americky prepadak!!! Objavila som to náhodou - upútavky sú na všeličo, ale na takýto program upútavka nebola. A odkaz hovorcovi STV / pardon-zodpovedný za komunikáciu a vz?ahy s verejnos?ou - pozor chyba nie je u nás , ale na stránke STV !/ : Rozprávku Zlatý hlas odvysielala STV o pol hodinu neskôr ako bolo avizované v programových týždenníkoch a pol hodinu skôr, ako avizovala spločnosť KID , a.s. / alebo STV ? / na teletexte, takže tí, ktorí si ju chceli nahrať - keďže jediná premiéra sa vysielala na Štefana v čase obeda, sa mohli tak akurát....