13. 1. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Svinky nechovám, robí to môj ocino a ja mu len občas pomáham. Napadlo mi, že by mohlo byť vtipné, keby ma nakrútili so svinkami. Nech Slováci vidia, ako vyzerá poriadny vidiek. Myslím si, že mi priniesli šťastie. A za to dostali väčšie porcie pomyjí . Nemyslím si, že by som svojím konaním divákov Jednotky podviedol. " Matej Koreň Slovensko hľadá SuperStar "Kickbox som nikdy v živote nerobila! To sme sa len s priateľom bláznili a fotili sme sa tam. Sú to zaujímavé obrázky, tak som ich poskytla televízii. O bojových umeniach neviem nič." Lenka Kvaková Slovensko hľadá SuperStar P.S. T- Mobile-Stiahnite si reálne tóny Matej Koreň - Kúpim si pekný deň Lenka Kvaková - The Best "Katolícka cirkev vždy dodržiava a pridržiava sa Božieho slova. V Starom zákone je jasné, čo nasledovalo po tomto hriechu na mestá Sodomu a Gomoru.Ale tak ako je niekto krivý alebo hrbatý alebo má inú vadu, musí sa prijať a riadne žiť v spoločnosti.Homosexualita je neprirodzená, pretože Pán Boh povedal mužovi a žene rozmnožujte sa, ploďte sa a zaplňte zem." Arcibiskup Ján Sokol "Islanďania prídu a začnú piť ako diví hocikedy, ale na Silvestra stratia zdravý rozum. Obzvlášť ženy, ktoré stratia kontrolu samy nad sebou a pijú ako šialené.To sa proste nachádzate v miestnosti plnej supermodeliek, kde každá pije tak, aby si úplne odstavila svoj mozog. Čudoval som sa, kde som bol po celý svoj život... Viete, v Amerike to funguje tak, že sa snažíte dievča opiť, aby bolo ochotné ísť s vami domov. Na Islande sa snažíte to dievča dostať domov skôr, než sa stihne opiť tak, že sa bude môcť vôbec doplaziť do kúpeľne, kde sa celá povracia." Quentin Tarantino "Rok 2006 bude rokom predbehnutia okolitých krajín". Ivan Mikloš „Keď sa nájde chlap, čo s ňou vydrží mesiac, dám mu medailu." Danilo Vrljičak o Andree Verešovej

"Prečo akurát my nemôžeme mať chatu, keď ju majú ministerstvá, divadlá, či iné inštitúcie?" Predsedníčka odborov v STV Gabriela Goliášová

"Prvýkrát som sa na veľkom plátne videl vo filme Zulu. Keď sa to začalo, povracal som sa a doslova som sa zviezol na podlahu. Všetci sa na mňa vtedy hnevali. Myslel som si o sebe, že som veľmi príťažlivý s príjemným hlasom, ale keď som sa tam videl, uvedomil som si, že môj život sa skončil. Ešte nikdy som nebol taký deprimovaný."

Herec Michael Caine

"Finančná skupina Penta je štvrtým koaličným partnerom." Predseda Aliancie nového občana Pavol Rusko

"Nie Penta si vybrala Schwechat. Schwechat si dobre vybral Pentu. Máme pocit, že aj keby v konzorciu s Pentou boli Tri duby s.r.o., v súčasnej situácii by to bol vážny dôveryhodný partner a záujemca." Predseda Aliancie nového občana Pavol Rusko "Myslím si, že pán Rusko si počas pobytu v nemocnici listoval v zoznamoch darcov strany Smer a pri dnešných vyjadreniach Pente sa asi trochu pomýlil."

Podpredseda SDKÚ Pavol Kubovič. "SMK nemá žiadne informácie, že by Penta bola štvrtým koaličným partnerom." Béla Bugár "SuperStar II. je iná ako SuperStar I., nedá sa preto pri druhej sérii analogicky použiť právne hodnotenie z prvej série.Aj pri ďalších vysielaniach budú prestávky, v ktorých bude alebo nebude reklama. Reklama je tam totiž pre prestávku, nie prestávka pre reklamu." Branislav Zahradník

"Vytváranie nezmyselných konštrukcií môže byť len dielom krachujúcej aliancie, ktorej zrejme vyschli granty, a preto sa snaží takýmto spôsobom na seba upozorňovať," Sekretár SDKÚ Ivan Harman k otázke , ktorú nastolila Aliancia Fair-play o dlhu ktorý SDKÚ zdedila ešte po DU a dlh prevzala firma Soul a po doplatení ďalších 27 miliónov za to získala lukratívnu budovu na Medenej ulici,. „Televízia by k realizácii nového seriálu či už podľa vlastného alebo licencovaného námetu, mohla pristúpiť na jeseň tohto roka. Pravdepodobne by išlo o typ tzv. soap denného seriálu." Branislav Zahradník „Musíme finalistov sledovať, aby nám v televízii nezablúdili a nenavštívili trebárs redakciu duchovného života“ Braňo „Bruno“ Ciberej -Slovensko hľadá Superstar II – Magazín

"Je to normálny parlamentný boj a vchádzame do volebného roku, čiže budú sa diať všelijaké vylomeniny." Minister kultúry František Tóth

"Som myslel, že si porovnám. Ako len pre zaujímavosť. Palino, sprosto som sa opýtal, prepáč." Nemal som sa ťa opýtať. Ma to mrzí!" "Mi oznámili, že sa so mnou budú rozprávať, tak som predpokladal, že snáď povedia, koľko." Jozef Elsner

"Nechcem venovať energiu takýmto slaboduchým témam. Aj keby nahrávok bolo sto, je mi to jedno."

Minister hospodárstva Jirko Malchárek

Každý máme svoje chyby. Mňa najviac mrzí, že prostredníctvom periodík, ktoré o mne napísali veľmi škaredé veci, som stratila mnoho fanúšikov a divákov. To, že lovím mladých bohatých chlapov, je nezmysel. Naposledy som .Nemyslím si, že je informácie o mojich vztahoch psúva niekto z môjho okolia, niekto z kolegov. A možno som naivná. Možno sa niekto poteší, keď prispeje takouto vecou. Ľudia sú závistliví. A keď tak o tom uvažujem, najmä ženy. Takže, možno za tým stojí niekoľko žien... Náš šoubiznis je malý piesoček. Ja som si na ňom postavila hrad, niekto prišiel a doslova ho skopol. Väčšinu minulého roka kŕmil bulvár ľudí tým, aká som zlá, prefíkaná, chladná a vypočítavá. Ľudia si povedali, že taká som a hotovo. Strašne ma takéto veci hnevajú. Ja si robím svoju robotu minimálne tak dobre ako minulý rok. Samozrejme, nerobím to len kvôli tomu, aby som vyhrala anketu TOM, ale aj to je pre mňa dôležité. Je to verejná mienka, na ktorej mi záleží. Neviem, či to dokážem napraviť. Neviem, čo sa v takomto prípade dá robiť. Bude to ťažké.Neurobila som nič zlé, nemienim sa meniť.Ja hlavne nikoho nehľadám. Netvrdím, že vzťah nemám alebo nechcem. Ale určite si ako prvé nezabudnem u dotyčného zistiť výšku konta.“ Marianna Ďurianová