21. 6. 2006

OSPRAVEDLNENIE

OSPRAVEDLNENIE

Vážený pán Malec, s údivom som si prečítal ako – s prepáčením – somariny so zjavnou snahou ublížiť mi, ste o mne napísali. Nepoznám Vás, neviem o Vás nič okrem toho, že ste boli riaditeľom STV a teraz ste členom jej Rady. Pochybujem, že by sme sa spoznali, keby sme sa stretli, preto nerozumiem tomu, prečo to robíte? Môžem Vás ubezpečiť, že som nikdy nemal a nemám ambíciu stať sa riaditeľom STV. Som živnostník, čo sa dá ľahko overiť, a viem, že takáto publicita môže vplývať na chod firmy. Preto Vás žiadam, aby ste sa mi na tomto mieste ospravedlnili, alebo zverejnili Váš informačný zdroj, pokiaľ existuje. V opačnom prípade budem – pokiaľ sa prejavia negatívne účinky – zvažovať právne kroky aj s adekvátnou finančnou náhradou. Marián Kardoš

Toutou cestou sa skupina Sancheza Illicha Ramireza CARLOSA ospravedlňuje Mariánovi Kardošovi, že zverejnila nepravdivé informácie o ňom ako kandidátovi na riaditeľa Slovenskej televízie, napriek tomu, že náš informačný zdoj tvrdil opak.