21. 9. 2007

Výroky týždňa

Výroky týždňa

" Moje otázky ministrovi dokazujú, že na ministerstve vnútra je skupina ľudí, ktorá si prípad neželá vysvetliť. Interpeloval som pána ministra Kaliňáka a nepochybujem o jeho čestnosti, ale tí, ktorí mu dávali podklady, ho oklamali. Ak som tomu venoval toľko rokov a išiel som do toľkých rizík, tak ma takto jednoducho od veci neodtlačí nikto, ani generálny prokurátor. Je to moje právo. Nech mi nepripisuje nikto žiaden motív okrem hľadania spravodlivosti. " Vladimír Mečiar

"Keď kultúra stratí spojenie s náboženstvom, s uctievaním Boha, náboženstvo sa stane ritualizmom a kultúra sa degeneruje." Joachim Meisner arcibiskupa a kardinál

" CIA sa nikdy nevyjadruje k svojim metódam vypočúvania. Boli a sú legálne. " Mark Mansfield, hovorca CIA

" Všetky školy sa musia podriadiť novému vzdelávaciemu systému, inak budú zrušené alebo znárodnené a zodpovednosť za výchovu ich žiakov prevezme štát . Spoločnosť nemôže dovoliť súkromnému sektoru, aby si robil čo chce. Nový systém nahradí starý, ktorý je založený na kapitalistickej ideológii a ničí hodnoty detí. Učili nás, aby sme obdivovali Krištofa Kolumba a Supermana." Hugo Chávez

"V milovaní spravodlivosti, v nenávisti voči nespravodlivosti a v láske k slovenskému národu sa nedám nikým odradiť a ničím znechutiť. " Jozef M. Rydlo, poslanec Národnej rady Slovenskej republiky

"Otec Andrej Hlinka spravil pre slovenský národ toľko, čo sme nespravili my všetci koľkí sme tu, ani jednu milióntinu z toho sme nespravili. A keď tu niekto z týchto poslancov a poslankýň nezahlasuje za tento zákon, hanba mu pred celým národom, pred jeho deťmi, rodičmi i dedmi ." Ján Slota

„Keď si človek tento zákon preštuduje, musí si položiť otázku: Prečo chce vláda hodiť spoločnosť opäť naspäť do prekonaného bezútešna.“ Mikuláš Dzurinda

" Pokiaľ sú také pomery, že do verejnoprávnej televízie sa jednotlivé rezorty alebo také pálčivé témy ako lykožrút dajú dostať len takouto formou, tak je podstatný obsah, že sa odkomunikoval problém a nie forma." Rafael Rafaj, SNS

„Ministerstvo oceňuje krok Slovenskej televízie, ktorá odvysielala besedu, oceňujeme, že sa relácia neniesla v duchu konfrontácie, ktoré členovia Ekofóra v otázke podkôrneho hmyzu neustále vyvolávajú.“ Peter Višváder , hovorca ministerstva životného prostredia

„Pre mňa osobne nech si dá štyri tituly pred meno a štyri za meno, je mi to lauter jedno. Nie je to pre chod štátu podstatné.“ Ján Slota