Najviac sledovanou televíziou je TV Markíza, ktorú pozerá 65 percent respondentov. Druhá najsledovanejšia je TV JOJ s 29 percentami, tretia verejnoprávna Jednotka s 28 percentami. Nasleduje Dvojka STV (5 %), TA3, Prima TV - po štyri percentá a RTL Klub s tromi percentami. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú NOVA s tromi percentami, ČT1 a Magyar TV1 majú dvojpercentnú sledovanosti. Najvyšší podiel na trhu - 52 má spomedzi slovenských televíznych staníc TV Markíza. TV Joj dosiahla 16 percent a za ňou sa umiestnila tiež so 16 percentami Jednotka STV. Dvojka získala dvojpercentný podiel a jednopercentný podiel na trhu má TA 3. Podiel ostatných televíznych staníc predstavuje spolu 13 percent, z toho dvojpercentný má Prima TV, RTL Klub a NOVA, po jednom percente TV2 a Magyar TV1.
Denník Nový Čas zostáva s čítanosťou 23 percent (viac ako milión čitateľov) najčítanejším celoštátnym denníkom. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle (MML) - TGI, ktorý uskutočnila spoločnosť Median SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International od 2. apríla do 16. septembra 2007 na vzorke 4 024 respondentov vo veku 14 až 79 rokov. Nasleduje denník Pravda a denník Sme, ktoré majú čítanosť osem percent. Ďalší v poradí je denník Plus jeden deň s čítanosťou šesť percent a prvú päticu najčítanejších denníkov uzatvára Korzár s čítanosťou päť percent. Celková čítanosť celoštátnych denníkov sa oproti predchádzajúcemu prieskumu (od 8. januára do 24. júna 2007) klesla o dve percentá a predstavuje 42 percent populácie. Z odpovedí respondentov tiež vyplýva, že celoštátny denník čítalo za posledných 14 dní aspoň raz 85 percent populácie. Medzi týždenníkmi si prvú pozíciu udržal týždenník Plus 7 dní s 15 percentami, druhý v čítanosti je s 11 percentami Život a prvú trojicu uzatvára s deväťpercentnou čítanosťou Nový Čas pre ženy. Týždenník Markíza - spoločenský týždenník sa umiestnil na štvrtom mieste s rovnakou čítanosťou - deväť percent. Prvú päťku uzatvára týždenník Báječná žena, ktorý číta osem percent respondentov. Týždenníky si prelistuje alebo číta 57 percent populácie. Oproti predchádzajúcemu prieskumu čítanosť týždenníkov klesla o dve percentá. Dvojtýždenníky číta oproti predchádzajúcemu prieskumu tiež o dve percentá menej čitateľov, čo predstavuje 16 percent populácie vo veku 14 až 79 rokov. Najčítanejším dvojtýždenníkom je so štyrmi percentami TV max. Titul Tele plus je druhý, čítajú ho rovnako štyri percentá populácie. Nasleduje Teleprogram s tromi percentami, jednopercentnú čítanosť dosiahli dvojtýždenníky Autoburza a TV Svet. Čítanosť mesačníkov zostala naďalej na úrovni 52 percent. Medzi mesačníkmi vedie časopis Zdravie s 10 percentami, druhý je mesačník Záhradkár, za ním Eva, ktoré číta zhodne osem percent respondentov. Mesačník Emma dosiahol sedem percent a prvú päticu uzatvára s piatimi percentami mesačník Pekné bývanie.