12. 10. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Ešte som neopustil ANO, stále som predsedom. Rokovania s Nemcsicsom prebiehajú, ale zatiaľ sa nič nemení. Vytváram priestor pre iných a v tomto smere podnikám kroky. Strana sa nepredáva. Myslíte, že mu poviem, daj 20 miliónov a ja ti predám politickú stranu? To sa tak nerobí."
Pavol Rusko
"Neviem, či v tomto stave je v ANO vôbec niečo na predaj. Ani náhodou by som to nekúpil. Má stabilný liberálny program, ale treba zmeniť metódy, akým sa uplatňuje."
Robert Nemcsics
"Predkladá sympatický portrét svoju vlasť milujúceho zodpovedného politika, s ktorým maďarská historiografia po roku 1945 zaobchádzala čo možno najnespravodlivejšie“. Recenzia dokumentárneho filmu Regent Horthy v denníku Magyar Nem­zet
"Ale ja sa pýtam - prečo sa nerozprávala aj s tými, ktorí podporovali šéfredaktora? Zvažujem podniknúť právne kroky na ochranu môjho mena a únik informácií z doteraz nepublikovanej analýzy. Ja o politických tlakoch na spravodajstvo neviem. "
Ján Šmihula

"Do funkcie ma schválili na návrh prezidenta Juraja Širokého delegáti kongresu SZĽH, zodpovedám sa im a o svojej práci pravidelne predkladám hodnotenie výkonnému výboru."

Anton Danko , predseda komisie rozhodcov Slovenského zväzu ľadového hokeja

"Poľsko sa stalo právnym štátom a krajinou naklonenou občanom vďaka namáhavej práci vlády premiéra Kaczynského". Poľské ministerstvo financií v liste pre pracovníkov rezortu

"Dôkazy hovoria v prospech nášho otca. Ani jeden svedok totiž nepotvrdil, že by zosnoval nejakú skupinu. Náš otec nie je vrah a ani nezobral ľuďom žiadne peniaze, aby ho posadili na 12 rokov do basy medzi najhorších zločincov."

Príbuzní Jozefa Majského