4. 1. 2008

Bolo nás 15

Bolo nás 15
Vážený pán predseda Bobocký, členovia Rady STV

k dnešnému dňu odstupujem z funkcie členky Rady STV. Vo svojom živote pristupujem ku všetkému maximálne zodpovedne, mojou prioritou je moja rodina a nevidím možnosť skĺbenia práce v Rade STV s príjemnými materskými povinnosťami. Keďže zákon na takúto alternatívu nepamätá, odstupujem pred koncom svojho funkčného obdobia. Súčasne sa chcem Vám všetkým mojim kolegom-členom Rady ako aj sekretariátu poďakovať za spoluprácu, popriať Vám hlavne veľa zdravia a pokoja v Novom roku a zároveň zaželať, aby sa Vám podarilo zvoliť takého riaditeľa, ktorý by STV výrazne pomohol a zotrval na plné funkčné obdobie. Do tejto funkcie som bola navrhnutá občianskym združením a vstupovala som do nej s odhodlaním napomôcť zlepšeniu športového vysielania na obrazovkách STV, čo sa mi myslím aj čiastočne podarilo. Ľutujem, že nie všetky moje návrhy zmien boli akceptované, ale verím, že v budúcnosti dôjde k ďalšiemu zlepšeniu.

S pozdravom,

Karina Cíleková Habšudová