29. 10. 2008

VŠETCI SÚ IDIOTI

VŠETCI SÚ IDIOTI
Premiér Robert Fico sa bude sťažovať na médiá a podnikne aj právne kroky. Oznámil to po dnešnom rokovaní vlády. Fica pobúrilo informovanie o jeho návšteve Vietnamu. Novinárov opakovane nazval idiotmi. Podľa neho bola kedysi komunistická tlač ústretovejšia k disidentom, ako je dnešná tlač k jeho vláde. "Hulvátskym, idiotským spôsobom atakujete vládu Slovenskej republiky,“ vyhlásil Fico. "My sme tam zase prišli poslední, všetci sú tam... A idiot napíše, že idem robiť kšeft pre J&T,“ komentoval premiér článok o jeho návšteve Vietnamu v dnešnej Pravde. Dodal, že tento „kšeft“ znamená prácu pre 2 200 ľudí v SES Tlmače na desať rokov. "Len idiot môže na prvú stranu napísať, že kvôli svetovej kríze prichádzajú stovky ľudí o prácu, a na druhej strane, len idiot môže napísať, že Fico naháňa kšeft J&T vo Vietname za viac ako miliardu. Ak naháňam niekomu kšeft, tak to je 2 200 zamestnancov SES Tlmače,“ povedal. "Je to projekt, za ktorý by ktorýkoľvek premiér ktorejkoľvek krajiny do Vietnamu išiel, aby zaň bojoval.“ Dzurindovu vládu kritizoval, že zrušila veľvyslanectvo vo Vietname s obrovským ekonomickým rastom, kde ministri vedia po slovensky. Fico ho teraz opäť otvoril. "My sme tam zase prišli poslední. Všetci sú tam...Všetci sú tam nasáčkovaní. Len Fico ide do Vietnamu, a ide tam vláda Slovenskej republiky, tak sme najväčší hlupáci, akí môžu existovať.“ Po Pravde Fico napadol Nový čas. "Len idiot z Nového času môže napísať, že som išiel do Vietnamu, aby som naháňal pracovné sily naspäť na Slovensko z Vietnamu a že si nevšímam desať percent nezamestnaných na Slovensku,“ vyhlásil. Vzápätí zaútočil na denník Sme za článok, ktorý prevzal z denníka Pravda. Ten v článku informoval o výraznom zvýšení rozpočtu Úradu vlády, z ktorého dá 30 mil. Sk (995 818 €) na novú klimatizáciu a 15 miliónov (497 909 €) na rekonštrukciu tunela medzi historickou a novou budovou vlády. "Len idiot z denníka Sme môže napísať, že sme si nechali vynoviť za 30 miliónov korún nejaký tunel, ktorý je vraj klimatizovaný,....aby sa mohol pohodlne prechádzať z jednej budovy do druhej.“ Premiér zdôraznil, že budovy vlády a prechodový tunel musia opravovať, pretože Dzurindova vláda im ich odovzdala v havarijnom stave. Dodal, že tunel nevyužíva. "Chodím cez záhradu, či prší alebo neprší.“ Denníku Sme vytkol Fico aj ďalší článok. "Len idiot zo Sme môže povedať, že som staval ambasádu v Bielorusku. Ja som staval ambasádu v Bielorusku? Tá ambasáda tam je stále, od samého začiatku,“ vyhlásil. Predsedu vlády rozčúlili aj Hospodárske noviny. "Len idiot môže napísať, že stopa vedie k Ficovi, lebo ľudia na Slovensku strácajú prácu... A keď si prečítate ten článok, tak všetci tam hovoria o tom, že kurz koruny a hovoria o tom, že strata zákaziek... A čo ja mám s kurzom koruny a čo ja mám so stratou zákaziek súkromných firiem v zahraničí,“ spýtal sa premiér. "Nie je možné, aby ste takto otvorene klamali v mediálnom priestore,“ povedal Fico novinárom. "Mám taký pocit, že k disidentom bola komunistická tlač ústretovejšia, ako ste vy ústretoví k demokratickej vláde Slovenskej republiky, k vláde, ktorá bola demokraticky zvolená.“ Médiá zároveň obvinil, že škodia občanom. "Verte mi, neškodíte mne, neškodíte Smeru, škodíte ľuďom...,“ konštatoval premiér na tlačovej besede po rokovaní kabinetu.
© 2008, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.