10. 4. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Čo si to dovoľuješ? Nefoť ma. Máš na to povolenie? Prestaň, lebo ťa zmlátim.“ Stanislav Szabó "Je zodpovednosťou ženy pripraviť svojho manžela na sexuálne uspokojenie a neopúšťať dom bez dovolenia, ak to nie je potrebné. Žena môže odmietnuť sexuálny styk len na základe logických dôvodov alebo s povolením svojho muža." Afganský zákon o rodine "Budeme sa musieť venovať novinárom, lebo ak niekto prehral v týchto voľbách, tak je to tlač. Za všetky tie špinavosti." Robert Fico " Radičová vyhadzovala ľudí, ktorí robili pre Slovensko". Dušan Čaplovič "To, čo robila slovenská tlač, bolo v priamom rozpore s národnými a štátnymi záujmami Slovenskej republiky." Robert Fico „Nemám čo ľutovať, lebo Dzurinda tak isto ako pri výhrade vo svedomí stavil na momentálne najpopulárnejšieho človeka a nezohľadnil slovenskú skutočnosť.“ František Mikloško „Ďakujem kritikom a Deane Horváthovej - Jakubiskovej, že tu dnes nie je. Nemôže nám skaziť večer." Petr Zelenka " Takáto tendenčnosť a zaujatosť bola v slovenskej tlači pred rokom 1989.” Robert Fico "Prepánajána, keď ja budem vlastniť nejakú televíziu, tak by som sa chcel pozrieť na tých redaktorov, že by oni robili podľa svojho. Budú robiť podľa toho, ako ja uznám za vhodné, keď ich platím. Veď to je logické, na čo by som potom vlastnil to médium. Kvôli čomu, zo špásu?" Ján Slota " Neviem, prečo sa k tomu stále vraciate, že som nástenkár. Nástenka je verejne prístupné miesto.Škandál ste z toho urobili vy, médiá. Čo je to výhodný? Čo čakáte, že vám teraz poviem? Pre mňa sú sväté zákony a tie porušené neboli. Aj k nástenke sa môže hocikto dostať. Bolo to v rámci zákona, ktorý bol vtedy v praxi. Čiže žiadne porušenie zákona v tom nebolo.Pre mňa sú sväté dve veci - zákony a čerpanie eurofondov. Vy hovoríte o mravoch a slušnosti ? Šesť mesiacov ste ma kritizovali, očierňovali, nielen mňa, ale celé ministerstvo. Teraz sa potvrdilo, že ste nemali pravdu." Marian Janušek " Sme mimoriadne prekvapení úplne nečakaným oznámením skupiny J&T o možnosti podieľať sa na zavedení elektronického mýta a o začatí rokovaní s konzorciom Santoll-Ibertax. K rozveseleniu každého čitateľa tejto správy musela prispieť aj formulácia, že možnosť o vstupe J&T do celého projektu sa vraj otvorila až po rozhodnutí o víťazovi tendra, z ktorého vzišiel partner pre rokovanie s J&T." SDKÚ-DS