26. 6. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Som rada, že aj takýto festival má svojho vlastného prezidenta, ktorý na rozdiel od iných konkrétnych, bližšie nemenovaných prezidentov, rozpráva súvisle a nemýli sa.“ Elena Vacvalová "Koľko ľudí píska? Desať? Veď Slovensko má päť a pol milióna obyvateľov". Štefan Harabin „Áno bol som odsúdený za napadnutie skladníka maďarskej národnosti. Aj to si myslím bolo jednoznačne vykonštruované, lebo tento Maďar, ktorý stále vyhrával maďarské pesničky na MDŽ, ma najskôr strčil a ja som mu dal jednu ranu. Na to, že som tomu Maďarovi urobil monokel, som tiež hrdý." Ján Slota "Pani Beňová sa vyjadruje ku všetkému od teplej vody, teplého vzduchu až po obsadenie Marsu a opravy atómových ponoriek. Ona sa vyjadruje ku všetkému. Táto kultúrna osoba, táto Monika, mi nestojí za to, aby som niečo povedal na jej adresu. Táto hlúpa sliepočka, hlúpa husička mi nestojí za to, aby som reagoval na tie jej výplody inteligencie." Ján Slota